Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی وصول ۱۲۷ میلیارد تومان مالیات در همدان

وصول ۱۲۷ میلیارد تومان مالیات در همدان

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان با اشاره به تمدید دو ماهه مهلت ارائه اظهارنامه الکترونیکی اشخاص حقیقی و حقوقی و صاحبان املاک اجاری با توجه به شیوع کرونا گفت: آخرین مهلت ارائه اظهارنامه اشخاص حقیقی تا پایان مردادماه و اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری تا پایان شهریورماه، همچنین مهلت ارائه صورت معاملات فصلی زمستان 98 تا پانزدهم تیرماه جاری و مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره اول(فصل بهار) سالجاری نیز تا 15شهریورماه تمدید شده است.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل امورمالیاتی استان همدان، محمد دلشادی با اشاره به اهمیت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط کارکنان و همچنین مودیان مالیاتی ، خاطر نشان کرد: با توجه به آمار بالای مراجعان در ماه های مرداد و شهریور لازم است تدابیر لازم برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در بین همکاران و مودیان مالیاتی اندیشیده شود و برنامه ریزی های اصولی در این خصوص صورت گیرد.
مدیرکل امور مالیاتی استان همدان در ادامه افزود: خوشبختانه و با یاری خداوند متعال و همراهی مودیان فهیم و مسئولیت پذیر استان، طی سال گذشته رقمی در حدود 274میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده وصول گردیده، که 122 میلیارد تومان از آن به عنوان عوارض به حساب شهرداریها و دهیاری های استان واریز گردیده است. ایشان در این ارتباط افزود: این مبلغ تأثیر بسیار زیادی در پیشبرد پروژه های مهم عمرانی در سطح استان داشته و در ارائه هر چه بهتر خدمات به هم استانیهای عزیز بسیار موثر بوده است، لذا بر خود لازم می دانم از تمامی مودیان مالیاتی در سطح استان و نیز همکاران خدوم و تلاشگر خود در این اداره کل صمیمانه تشکر و سپاسگزاری نمایم.
محمد دلشادی تصریح کرد: از دیگر نتایج مثبت عوارض واریزی به حساب شهرداریها و دهیاریهای استان، میتوان به ساخت بوستان ها، معابر شهری و زیباسازی آنها در سطح استان و شهرستانهای تابعه اشاره کرد. وی افزود: همگی واقفیم که اینگونه اتفاقات مثبت در تغییر نگرش هم استانی های عزیز به مقوله مالیات بسیار تأثیرگذار بوده و منجر به رشد آگاهی و افزایش فرهنگ مالیاتی در بین مردم عزیزمان شده است.
محمد دلشادی در پایان با تأکید بر همراهی و درک بالای مودیان مالیاتی نسبت به مقوله مالیات اظهار داشت: با توجه به تلاش این اداره کل در افزایش آگاهی و اطلاع رسانی به مردم در زمینه نحوه هزینه کرد مالیات در سالهای اخیر، شاهد همکاری و همراهی هر چه بیشتر و بهتر مودیان با این اداره کل بوده ایم، و امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی های صورت گرفته و با کمک خداوند متعال تا پایان سالجاری درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده استان را تحقق بخشیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن