Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی بیمه رایگان ۲۴ هزار همدانی

بیمه رایگان ۲۴ هزار همدانی

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: از ابتدای آغاز طرح ارزیابی آزمون وسع تاکنون ۲۴ هزار و ۸۸۸ نفر در استان به شکل رایگان زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، فرجی در نشست شورای اطلاع رسانی اداره کل بیمه سلامت استان همدان اظهار داشت: طرح ارزیابی آزمون وسع از آبان ماه سال گذشته آغاز شده است که بر اساس این طرح افرادی که از نظر وضع معیشتی و درآمدی در دهک‌های یک تا سه قرار می‌گیرند نیازی به پرداخت حق بیمه مصوب نداشته و به شکل رایگان از خدمات بیمه‌ای سازمان بیمه سلامت ایران بهره مند می شوند.
او افزود: افرادی که در دهک چهار قرار می‌گیرند با پرداخت ۵۰ درصد حق بیمه و افرادی که در دهک‌های بعدی هستند با پرداخت کل حق بیمه مصوب زیر پوشش قرار می‌گیرند.
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان بیان کرد: از آبان ماه سال ۹۸ تاکنون حدود ۳۷ هزار نفر در سطح استان همدان در طرح ارزیابی آزمون وسع شرکت کرده اند که از این تعداد، ۲۴ هزار و ۸۸۸ نفر در سطح استان در دهک‌های یک تا سه قرار گرفته اند و بدون پرداخت حق بیمه از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند شده اند.
فرجی یادآور شد: ۹۴۹ هزار و ۹۲۸ نفر در سطح استان، در قالب کارکنان دولت، روستاییان، صندوق ایرانیان، بیمه سلامت و سایر اقشار زیر پوشش بیمه سلامت هستند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن