Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی قیمت تخم‌مرغ در همدان کاهش یافت

قیمت تخم‌مرغ در همدان کاهش یافت

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان از کاهش قیمت تخم مرغ در بازار همدان خبر داد و گفت: از امروز فروش هر شانه تخم مرغ بیش از ۲۲ هزار تخلف است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، جواد عاشوری اظهار داشت: از امروز نرخ هر شانه تخم‌مرغ در همدان برای مصرف کننده بین 18 هزار و 500 تا 22 هزار تومان تعیین شده است.
وی با بیان اینکه عرضه تخم‌مرغ با نرخ بیش از 22 هزار تومان تخلف محسوب می‌شود ، ابراز کرد: صادرات تخم مرغ ممنوع شده و همین امر سبب کاهش قیمت تخم مرغ شده است. قیمت هر شانه تخم مرغ با توجه به وزن آن متفاوت است.
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با تاکید بر اینکه هیچگونه کمبودی در عرضه تخم مرغ وجود ندارد و بین عرضه و تقاضا تعادل برقرار است، تصریح کرد: روزانه بین 40 تا 50 تن تخم مرغ در بازار توزیع می‌شود.
عاشوری با بیان اینکه حداکثر قیمت مصوب مرغ نیز در بازار همدان 15 هزار تومان اعلام شده، ابراز کرد: مرغ منجمد نیز با نرخ 13 هزار و 500 تا 13 هزار و 700 تومان در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه قیمت بوقلمون نیز 20 تا 22 هزار تومان است، گفت: گرانی گوشت قرمز سبب افزایش تقاضا و گرایش مردم به سمت گوشت سفید شده است. روزانه بیش از 70 تن مرغ گرم در بازار توزیع میشود و کمبودی هم در زمینه عرضه مرغ گرم وجود ندارد./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن