Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی پرداخت ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در همدان

پرداخت ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در همدان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از پرداخت بیش از ۱۳میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های صنفی آسیب‌دیده از کرونا در استان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، احمد توصیفیان در نشست اصناف و بازاریان با استاندار همدان با اشاره به اینکه دولت واحد‌های صنفی آسیب‌دیده از کرونا را حمایت می‌کند، افزود: ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت به واحد‌های صنفی این استان پرداخت شد.
او ادامه داد: ۹ هزار و ۴۹۵ نفر برای دریافت تسهیلات حمایتی نام نویسی کرده اند که بانک‌های استان تاکنون به یک هزار و ۵۱۹ متقاضی این تسهیلات را پرداخت کرده‌اند.
توصیفیان بیان کرد: پرونده بقیه متقاضیان نیز در بانک‌ها در دست بررسی است و تسهیلات آن‌ها نیز پس از تکمیل مدارک لازم اعطا می‌شود.
این مسئول با اشاره به اینکه تسهیلات کرونا با سود ۱۲ درصد و اقساط ۲۴ ماهه به پنج گروه از مشاغل آسیب دیده از کرونا در حال پرداخت است، اظهار داشت: تاکنون استان همدان با ۲ درصد پرداخت در جایگاه هفتم کشوری قرار دارد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان با بیان اینکه سهم استان از تسهیلات حمایتی دولت ۸۰۴ میلیارد تومان است، افزود: نام نویسی برای دریافت این تسهیلات به پایان رسیده که در صورت تمدید به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.
او اضافه کرد : ۱۴ هزار و ۶۶۵ نفر از شاغلان استان به دلیل شیوع بیماری کرونا شغل خود را از دست داده اند و متقاضی دریافت بیمه بیکاری بودند که ۱۰ هزار و ۳۳۸ نفر مشمول دریافت بیمه بیکاری شدند./ باشگاه خبرنگاران جوان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن