Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی آرد بی‌کیفیت صدای نانوایان همدان را درآورد

آرد بی‌کیفیت صدای نانوایان همدان را درآورد

رئیس اتحادیه نانوایان همدان با اشاره به کم‌توجهی مسئولان صمت و سازمان غذا و دارو درباره انتقادات مکرر این صنف از بی‌کیفیتی آرد گفت: آردی که در نانوایی‌های همدان توزیع می‌شود بسیار بی‌کیفیت است و سبب اعتراض نانوایان شده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، ابوذر گل‌محمدی اظهار داشت: کیفیت آردی که به دست نانواها می‌رسد افتضاح است، بارها به کارخانه‌ها هم اعلام کرده‌ایم اما تأثیری در بهبود آن نداشته است.
وی با بیان اینکه "وقتی کیفیت گندم خوب نباشد آرد حاصل از آن نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد" تصریح کرد: آرد نامرغوب سبب سستی بافت خمیر شده و نانوایان برای جبران آن مجبور به استفاده از نمک بیشتری می‌شوند.
رئیس اتحادیه نانوایان همدان با اشاره به اینکه "ورود آرد از استان‌های دیگر ممنوع شده است" گفت: قبلا  نانوایی‌ها برای بهبود کیفیت نان آرد مناطق دیگر را با محصول همدان ترکیب می‌کردند.
گل‌محمدی با بیان اینکه "بارها مشکل خود را با سازمان غذا و دارو و صنعت و معدن در میان گذاشته‌ایم" تصریح کرد: اما متاسفانه تاکنون اقدامی برای رفع آن نشده است.
وی با تاکید بر اینکه "آرد بی‌کیفیت سبب تولید نان نامرغوب می‌شود" گفت: بسیاری از نانوایی‎ها مشتری‌های خود را از دست داده‌اند.
رئیس اتحادیه نانوایان همدان از نظارت روزانه بر نانوایی‌های سطح شهر خبر داد و گفت: بیشترین تخلف نانوایان مربوط به عدم استفاده از ماسک است که دلیل آن هم قرارگرفتن طولانی مدت در کنار شعله و عدم تحمل ماسک در این فضا است./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن