Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی تحقق ۶۲ درصدی اشتغال در همدان

تحقق ۶۲ درصدی اشتغال در همدان

فرماندار همدان از محقق شدن ۶۲ درصد از سهمیه سالانه اشتغال این شهرستان خبر داد و گفت: برای ۳ هزار و ۸۹۷ نفر شغل ایجاد شده و این تعداد از شمار بیکاران همدان کاسته شده‌است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حسین افشاری در کارگروه امور اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اظهار داشت: ۲ هزار و ۲۷۶ نفر از این افراد زیر پوشش بیمه اجباری قرار گرفته‌اند.  
وی اضافه کرد: اشتغال یاد شده به کمک دستگاه‌های اجرایی و پرداخت تسهیلات بانکی در مناطق شهری و روستایی از ابتدای امسال ایجاد و در سامانه مربوطه ثبت شده‌است. 
فرماندار همدان به تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی دستگاه‌های حمایتی به متقاضیان تاکید کرد و گفت: این اعتبارات شناور است و باید در جذب و پرداخت آن شتاب بیشتری شود.  
افشاری از معرفی ۱۷ طرح با اعتبار ۲۹۷ میلیارد تومان برای دریافت تسهیلات اشتغال روستایی به بانک‌های عامل خبر داد و افزود: اجرای طرح‌های کوچک در روستاها علاوه بر ایجاد اشتغال موجب توسعه و جلوگیری از مهاجرت می‌شود. 
وی از همکاری بانکها در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال قدردانی و بر استمرار این تعامل و همکاری تاکید کرد. 
فرماندار همدان به شرایط جوی در نیمه دوم سال نیز اشاره کرد و گفت: طرح‌های عمرانی باید با شتاب بیشتری اجرا شود تا فصل سرما مانع اتمام کار نشود.  
به گفته افشاری چند طرح سرمایه‌گذاری بزرگ با همکاری شورای اسلامی شهر، شهرداری  و بخش خصوصی در حال اجرا است و اداره های خدمات‌رسان آماده همکاری و ارائه خدمات در این زمینه هستند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن