Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی تشکیل ۱۲ هزار پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی همدان

تشکیل ۱۲ هزار پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از تشکیل ۱۲ هزار و ۶۱۷ فقره پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی استان همدان طی ۹ ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، داریوش جودکی عنوان کرد: در راستای کمک به ثبات اقتصادی و جلوگیری از سود جویی زیاده خواهان و باتوجه به وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی مبنی بر رسیدگی و صدور احکام متقن طی ۹ ماهه نخست امسال تعداد ۱۲ هزار و ۶۱۷  فقره پرونده در تعزیرات حکومتی استان همدان تشکیل شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان افزود: این پرونده ها شامل ۱۰ هزار و ۵۲۴ فقره پرونده در بخش کالا و خدمات و ۷۲۴ فقره پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز بوده است.
وی همچنین از تشکیل یک هزار و ۳۶۷ فقره پرونده در بخش بهداشت،دارو و درمان در تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد و گفت: رسیدگی، صدور و اجرای حکم بر طبق قانون از جمله وظایف تعزیرات حکومتی است که با جدیت اعمال می شود.
جودکی ادامه داد: در همین رابطه بیش از ۹۹ درصد پرونده های کالا و خدمات و ۹۴ درصد پرونده های قاچاق کالا و ارز و  ۱۰۰درصد پرونده های بهداشت، دارو و درمان رسیدگی شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان مهمترین بخش از وظایف این مجموعه را مبارزه با قاچاق کالا و ارز عنوان و اضافه کرد: متخلفین در مجموع به پرداخت مبلغ یک هزار و ۱۱۳ میلیارد و ۵۹۱ میلیون و ۸۷۶ هزار و ۹۰۴ ریال جریمه نقدی درحق دولت محکوم شده اند./ بازار

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن