Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی کشور مشکل پولی ندارد/ دولت ضعیف عمل می‌کند

کشور مشکل پولی ندارد/ دولت ضعیف عمل می‌کند

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه ما درکشور پول داریم پس مشکل پولی نداریم گفت: ما به عنوان ایران اسلامی جزو قدرت‌های برتردنیا هستیم اما دولت ضعیف عمل می‌کند به همین دلیل مردم حتی برای تهیه تخم‌مرغ و مرغ هم دچار مشکل می‌شوند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی صبح امروز در جمع مردم منطقه اعتمادیه همدان با  گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) به بررسی اتفاقات روز جامعه پرداخت و اظهار داشت: باید مراقب باشیم برخی افراد و جریان‌ها ذهن مردم را با تحریف حقایق خراب نکنند.

وی با بیان اینکه برخی‌ها می‌خواهند همه افراد را از خود خشنود  کنند، افزود: یک عده مصلحت اندیش هستند و سکوت می‌کنند، عده‌ای دیگر نیز طرفدار حق هستند اما شجاعت بیان آن را ندارند؛ هر دو طیفی که رفتارشان بیانگر افت انقلابیگری است.
رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت با بیان اینکه ما در کشور پول داریم پس مشکل پولی نداریم تصریح کرد: ما به عنوان  ایران اسلامی جزو قدرت‌های برتر دنیا هستیم؛ اما دولت ضعیف عمل می‌کند به همین دلیل مردم حتی برای تهیه تخم‌مرغ و مرغ هم دچار مشکل می‌شوند.
 نماینده مردم همدان با اشاره به اینکه باید به مردم حقایق را گفت، افزود: دولت 270 روز کالاها را در بنادر  دپو کرد تا روز انتخابات آمریکا  آزاد کند که این  اتفاق سبب  افزایش چندین برابری قیمت‌ها شد.
وی با اظهار گلایمندی از وضعیت اقتصادی همدان نیز بیان کرد: متأسفانه در همدان نظارت نیست و بنده پیگیر هستم تا جلسه هماهنگی شوراهای نظارتی  برگزار شود.
فلاحی تصریح کرد: در برخی از طرح‌ها به مردم ظلم می‌شود و ما پیگیر جلوگیری از حیف و میل بیت المال در پروژه‌ها هستیم در همین راستا نیز هر دو تا سه هفته یک پرونده را برای پیگیری به دیوان محاسبات ارسال می‌کنیم.
سخنگوی کمیسیون آموزش در پاسخ به سؤالی در مورد پروژه اسکای مال عنوان کرد:  ما با 20 دلیل موجه به صورت شفاف با این پروژه مخالف هستیم؛ بنابراین معتقدیم مسئولان باید  کاملاً شفاف نظر خود را در مورد اسکای مال بیان کنند.
وی با تشریح ابعاد این پروژه و تبعاتی که ساخت آن برای شهر و شهروندان دارد، گفت : چطور  یک فرد عادی وقتی دو آجر را جابه‌جا می‌کند آن را خراب می‌کنند اما پروژه اسکای مال بدون مجوز گودبرداری می‌شود؟/ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن