Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی مرکز رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در همدان راه‌اندازی شد

مرکز رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در همدان راه‌اندازی شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: در راستای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و عملیاتی شدن پیام نوروزی معظم له، مرکز رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و سرمایه گذاری در همدان راه اندازی می شود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، ظاهر پورمجاهد در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: این سامانه به صورت رسمی از اول اردیبهشت سالجاری فعال و بهره برداری می شود.
وی اضافه کرد: پس از ثبت مشکلات در سامانه، آنها به صورت کارشناسانه بررسی و به ستاد تسهیل ارجاع داده می شود. 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان اظهار داشت: مدیران واحدهای تولیدی می توانند با تماس به شماره تلفن ۳۱۴۴۸۸۸۸ موانع پیش روی فعالیت خود را مطرح کنند.
پورمجاهد عنوان کرد: نیروهای سازمان صنعت، معدن و تجارت از ساعت هشت صبح تا ۲۰ جوابگوی مشکلات سرمایه گذاران هستند همچنین از ساعت ۲۰ تا هشت صبح در صورت تماس، صدای افراد ضبط شده و در سامانه ثبت می‌شود.
وی خواستار اطلاع رسانی راه اندازی این سامانه به صورت گسترده شد و گفت: با توجه به راه اندازی مرکز رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در همدان موانع پیش روی سرمایه گذاران در ۲۴ ساعت شبانه روز دنبال می شود.
معاون استاندار همدان با بیان اینکه بیشترین مشکلات واحدهای تولیدی با شبکه بانکی است گفت: آخرین وضعیت افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی هر سه ماه یکبار باید به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اعلام شود.
پورمجاهد خطاب به مدیران واحدهای تولیدی بر احیای واحدهای تولیدی راکد تاکید کرد و یادآور شد: سال ۱۴۰۰ را با انرژی و پیگیری بیشتر دنبال کنید. 
وی خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریتی استان آمادگی لازم برای بازدید از واحدهای تولیدی را دارند و مدیران این واحدها باید در صورت نیاز به سرکشی و بازرسی اعلام آمادگی کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان بیان کرد: دستورالعمل طرح «اوراق گام» هنوز از بانک مرکزی به شهرستان ها نرسیده است با این وجود برای تامین سرمایه در گردش واحدها با نرخ سود مناسب، ۱۰ طرح بزرگ حوزه صنعت، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی دارای پیشرفت بالای ۶۰ درصد اعلام می شود./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن