Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی ارائه ۲۲ خدمت غیرحضوری در آبفای همدان

ارائه ۲۲ خدمت غیرحضوری در آبفای همدان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: این شرکت در راستای کاهش تردد مشترکان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، همچنان ۲۲ خدمت را به صورت غیرحضوری به مشترکان استان ارائه می دهد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سید هادی حسینی‌بیدار افزود: با توجه به ضرورت بهره گیری از خدمات الکترونیک، شرکت آب و فاضلاب استان همدان همچنان در راستای خدمت رسانی مطلوب به مشترکان اقدام به ارائه برخی از خدمات به صورت الکترونیکی می کند.
به گفته وی امکان پرداخت برخط قبوض آب بها از طریق سیستم الکترونیک فراهم است و مشترکان می توانند از طریق شناسه قبوض و رمز رایانه مندرج در صورتحساب آب بها ضمن ورود به سامانه خدمات الکترونیک، آب بهای خود را پرداخت کنند. 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان اعلام کرد: مزیت پرداخت آب بها به صورت پرداخت از طریق شناسه قبوض، پرداخت آنی و کسر بلافاصله مانده بدهی مشترک بدون دریافت کارمزد است.
حسینی بیدار اضافه کرد: مشترکان می توانند در زمینه خدماتی چون واگذاری انشعابات آب و فاضلاب، مشاهده سوابق، امکان پرداخت برخط (آنلاین) صورتحساب، مشاهده صورتحساب میاندوره، تغییر مشخصات، اعلام کارکرد کنتور و بررسی صورتحساب به صورت الکترونیکی و غیرحضوری از خدمات ارائه شده بهره مند شوند. 
وی خاطرنشان کرد: مشترکان می توانند درخواست آزمایش و تعویض کنتور، تغییر کاربری انشعاب، تفکیک کنتور، تغییر مکان وسایل اندازه گیری، نصب سیفون اضافی، قطع موقت و وصل انشعاب، جمع آوری یا ادغام انشعاب، پیشنهادات، انتقادات و بررسی شکایات را نیز به صورت الکترونیکی داشته باشند.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان یادآور شد: در این سامانه به آدرس "es.hww.ir" خدمات متنوع الکترونیک شرکت آب و فاضلاب استان همدان ارائه می شود که مشترکان می توانند از طریق "شناسه قبوض" و "رمز رایانه" مندرج در صورتحساب آب بها وارد سامانه خدمات الکترونیک شوند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن