Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی توزیع حواله‌ای مرغ در همدان از دیروز

توزیع حواله‌ای مرغ در همدان از دیروز

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان گفت: در حال حاضر هیچ گونه کمبودی در زمینه تامین مرغ مورد نیاز بازار همدان وجود ندارد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، جواد عاشوری با بیان اینکه از دیروز توزیع مرغ گرم در همدان به صورت حواله انجام می‌شود اظهار داشت: یعنی با توجه به میزان فروش و موقعیت مکانی مغازه، سهمیه مرغ هر واحد توزیع می‌شود.
وی با اشاره به اینکه روزانه 55 تا 60 تن مرغ گرم در همدان توزیع می‌شود تصریح کرد: قیمت مصوب هر کیلو مرغ 24 هزار و 900 تومان است و همه واحدها موظف به رعایت این نرخ هستند.
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با تاکید بر اینکه قیمت مصوب به صورت کشوری است و در همه مناطق یکسان است گفت: نوع برچسب و برند مرغ هیچ تاثیری در افزایش نرخ آن ندارد و اگر واحدی به بهانه عناوینی مانند مرغ شمال و مهاباد اقدام به گرانفروشی کند تخلف کرده است.
عاشوری با بیان اینکه قیمت هر کیلو مرغ زنده 17 هزار و 100 تومان و در کشتارگاه 23 هزار و 300 تومان است اظهار داشت: هر کیلو مرغ با نرخ 23 هزار و 900 تومان از طریق عاملین ما به خرده فروشی‌ها عرضه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه واحدهای خرده فروشی در ازای فروش هر کیلو گوشت مرغ به مصرف کننده، یک هزار تومان سود دریافت می‌کنند تصریح کرد: واحدهای صنفی نسبت به میزان سود خود معترض‌ هستند و تقاضای سود بیشتری دارند.
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان از آرامش در بازار تخم‌مرغ  خبر داد و گفت: قیمت هر کیلو تخم‌مرغ در درب مرغداری بین 10 هزار و 500 تا 11 هزار تومان است اما برای مصرف کننده به نرخ شانه‌ای 23 تا 28 هزار تومان فروخته می‌شود.
عاشوری با بیان اینکه وضعیت جوجه‌ریزی در استان خوب است و کمبودی وجود ندارد تصریح کرد: در بازار میزان تقاضای خرید نسبت به عرضه کاهش یافته است./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن