Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی تولید برق در نیروگاه شهید مفتح دو برابر شد

تولید برق در نیروگاه شهید مفتح دو برابر شد

مدیرعامل نیروگاه برق شهید مفتح همدان گفت: تولید خالص برق این نیروگاه در ۲ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۵۳ درصد افزایش یافته است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، عبدالمجید دیناروند افزود: با احتساب این افزایش، میزان تولید برق در نیروگاه شهید مفتح همدان از مرز یک میلیارد کیلووات ساعت گذشت.
وی اظهار داشت: میزان تولید برق نیروگاه در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷۷ میلیون کیلووات ساعت افزایش یافته است.
دیناروند ادامه داد: این نیروگاه در اردیبهشت‌ امسال بیش از ۵۵۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص در اختیار شبکه توزیع نیروی برق قرار داده است.
وی با بیان اینکه نیروگاه برق شهید مفتح توان تولیدی یک هزار مگاوات انرژی را دارد؛ خاطرنشان کرد: این توان تولیدی به طور دقیق با مگاوات نصب شده آن برابر است.
مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح با بیان اینکه هر تجهیزی پس از گذشت نزدیک به ۲۷ سال از نصب و عمر آن؛ با افت کارکرد مواجه می شود، گفت: تجهیزات با افت راندمان و فرسودگی؛ توان اولیه را نخواهند داشت.
دیناروند اضافه کرد: نیروگاه برق شهید مفتح همدان از توان متخصصان داخلی، ارزشمند و با تجربه بهره مند است و با توجه به بهره مندی از این امتیاز توانسته با انجام تعمیرات دوره ای، نیمه اساسی و اساسی توسط این متخصصان شادابی و سلامت تجهیزات را حفظ کند.
مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح گفت: توان تولید برق نیروگاه شهید مفتح همدان با گذشت ۲۷ سال از راه اندازی آن همچنان برابر با ظرفیت منصوبه است./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن