Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی آخرین قیمت خودرو در بازار

آخرین قیمت خودرو در بازار

در حالی قیمت پژو ۲۰۰۸ در هفته های گذشته به بالای یک میلیارد تومان افزایش یافته بود، اما با ریزش قیمت‌ها هم‌اکنون در بازار به قیمت ۹۹۰ میلیون تومان دیده می‌شود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، افزایش قیمت ارز که از اواخر مردادماه آغاز شده بود، رشد قیمت‌ها در سایر بازارها از جمله خودرو نیز را نیز به‌دنبال داشت؛ این در شرایطی است که به اعتقاد فعالان بازار خودرو، در حالی که به صورت سنتی در ایام محرم و به‌ویژه ۱۰ روز نخست آن خرید و فروشی انجام نمی‌شود، شاهد بودیم قیمت‌ها با افزایش مواجه شدند، این در حالی است که به دلیل تعطیلات اساسا امکان نقل و انتقال و جابه‌جایی پول نیز وجود نداشت.
با این وجود، به دنبال کاهش نسبی نرخ ارز در روزهای گذشته، بازار خودرو نیز تا حدی آرام گرفته و کاهش قیمت برخی خودروها را شاهد هستیم.
بر همین اساس، گزارش‌ها نشان می‌دهد که در حال حاضر در بازار خودرو، پژو ۲۰۰۸ در حدود ۹۹۰ میلیون تومان قیمت دارد؛ این در حالی است که این خودرو را در هفته‌های گذشته با قیمتی بیش از یک میلیارد تومان نیز در بازار مشاهده می‌کردیم.
بنا به این گزارش، پژو۲۰۶ تیپ دو امروز در بازار ۲۵۳ میلیون تومان، پژو۲۰۶ تیپ پنچ ۳۰۴ میلیون تومان و پژو۲۰۶ V۸ حدود ۳۱۰ میلیون تومان قیمت دارد.
همچنین پژو۲۰۷ اتوماتیک در بازار ۴۱۵ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ جی‌ال‌ایکس دوگانه‌سوز ۲۳۲ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ جی‌ال‌ایکس بنزین ۲۲۸ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است.
بررسی‌ها در بازار حاکی از آن است که رانا ال‌ایکس با قیمت ۲۲۸ میلیون تومان، سمند سورن ۲۶۹ میلیون تومان و دناپلاس اتوماتیک ۴۷۰ میلیون تومان فروخته می‌شود./

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن