Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی استقبال از مبل و منبت ملایر در اکسپوی دبی

استقبال از مبل و منبت ملایر در اکسپوی دبی

رئیس هیات مدیره بازار مبل ملایر گفت: همزمان با افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی اکسپو دبی، در روزهای نخستین این نمایشگاه صنعت مبلمان منبت ملایر که به عنوان نماینده ایران در این نمایشگاه حضور دارد، مورد استقبال حاضران از سراسر دنیا قرار گرفت.

به گزارش "همدان‌نیوز"، یدالله کریمی اظهار داشت: غرفه ایران در نمایشگاه اکسپو دبی مزین به آثار فاخر مبلمان منبت ملایر است که برای نخستین بار در این المپیک اقتصادی جهان حضور دارند.
وی با بیان اینکه نخستین گروه از فعالان مبل و منبت ملایر همزمان با افتتاحیه و آغاز به کار این نمایشگاه به دبی اعزام شد، افزود: با توجه به مدت زمان ۶ ماهه نمایشگاه اکسپو دبی، هر ۱۰ روز یکبار یک گروه از فعالان صنعت مبلمان منبت ملایر به این نمایشگاه اعزام می‌شوند و حضوری مستمر دارند.
رئیس هیات مدیره بازار مبل ملایر ادامه داد: در مجموع ۲۵ گروه از شهر جهانی منبت به این نمایشگاه اعزام خواهند شد که همزمان استادکاران و منبت‌کاران ملایری نسبت به اجرای زنده منبت‌کاری و پیکرتراشی اقدام می‌کنند.
کریمی با بیان اینکه مبلمان منبت ملایر برای نخستین بار به عنوان یکی از برندهای معتبر جهان مجوز حضور در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی را کسب کرد، بیان کرد: ۳۰ برند مبل و منبت در قالب یک برند با عنوان "ملایر آگِر" در این نمایشگاه حضور دارند و در کنار معتبرترین برندهای جهان ظرفیت‌های این هنر صنعت را به دنیا به‌ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس معرفی خواهند کرد.
وی با بیان اینکه برای طراحی و بروزرسانی سایت ملایر آگِر بیش از ۲۰۰ میلیون تومان هزینه کرده‌ایم، گفت: علاوه بر ارسال آثار و نمونه‌های فاخر مبلمان منبت ملایر به نمایشگاه اکسپو، معرفی تولیدات شهر جهانی منبت از طریق سایت ملایر آگِر و کاتالوگ‌های دیجیتال و به صورت آنلاین صورت می‌گیرد که در روزهای نخست بسیار مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
رئیس هیات مدیره بازار مبل ملایر ادامه داد: طبق نظرسنجی نشریه‌های مطرح حاضر در نمایشگاه، غرفه ایران در بین هشت غرفه برتر نمایشگاه اکسپو قرار گرفت و غرفه مبلمان منبت ملایر به نمایندگی ایران در یکی از سالن‌های غرفه ایران طراحی شده که جلوه‌ای خاص به نمایشگاه ایران داده و ایران را جزء برترین‌ها قرار داده است.
کریمی با اشاره به اینکه فعالان صنعت مبل و منبت ملایر برای حضور در نمایشگاه اکسپو دبی از هزینه شخصی استفاده کردند، گفت: در مدت زمانی که در نمایشگاه اکسپو دبی حضور داریم، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده نماینده مبل و منبت ملایر در جلساتی که ایران با مقامات سایر کشورهای اقتصادی جهان دارد، برای معرفی این هنرصنعت حضوری فعال دارد./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن