Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی فاز اول آبرسانی به همدان 700 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

فاز اول آبرسانی به همدان 700 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان با بیان اینکه در حال حاضر تنها مشکل کارگاه پروژه آبرسانی به شهر همدان نقدینگی است، گفت: فاز اول پروژه آبرسانی به همدان برای وارد کار شدن پیمانکار برای اجرای همه مناقصه‌ها به اعتباری افزون بر ۷۰۰میلیارد تومان نیاز دارد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، منصور ستوده با بیان اینکه به منظور بررسی مناسب پروژه آبرسانی به شهر همدان، بازدید مستمر از کارگاه و پروژه مذکور را هر ۱۰ روز یکبار به انجام می رسانیم، افزود: در این بازدیدها نه تنها پروژه و وضعیت کارگاه مورد بررسی قرار می‌گیرد بلکه با پیمانکار، مشاور و عوامل پروژه نیز بحث و گفت‌وگو می شود.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که اخیراً در بازدید از پروژه آبرسانی به شهر همدان داشتیم، اقدامات مهم طی ۱۰ روز اخیر مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان با بیان اینکه اسناد مناقصه برق رسانی حفاظت کاتدیک به همین منظور تهیه شده و پیمانکار آن را به مناقصه می گذارد، تصریح کرد: مقرر شده تا ۱۴۰ کیلومتر از این خطوط توسط مشاور و پیمانکار بازدید و در طول خط، شیرآلات و اتصالات باقی مانده بررسی و چک لیستی به همین منظور فراهم و اسناد مناقصه توسط پیمانکار تهیه و موارد مورد نیاز خریداری شود.

ستوده همچنین خاطرنشان کرد: قرار است تا بارگیری و حمل لوله‌های قطعه اول و اسناد مناقصه توسط مشاور طی یک هفته تهیه و به کارفرما تحویل داده شود تا شرکت آب منطقه‌ای همدان هم با شرکت آبفای کشور برای تامین اعتبار مناقصه خرید لوله وارد کار شود.

وی با اشاره به اینکه کارگاه جدیدی توسط قرارگاه خاتم الانبیا در محل سد تالوار تجهیز شده و نیروها و ماشین آلات مستقر شده‌اند و  پیمانکاران تصفیه خانه هم در قالب ۴ اکیپ برای تکمیل کلاریفایر حضور دارند گفت: جلساتی با آبفای کشوری برای بازنگری طرح اصلی برگزار شده و در فاز اول قرار بر آن است یک مدول از تصفیه خانه با ظرفیت یک هزار و ۸۰۰ لیتر در ثانیه طراحی و در پیش گرفته شود.

ستوده با بیان اینکه همه نقشه‌ها و لیست‌های خرید بازنگری و به پیمانکار اعلام شده، اضافه کرد: به همین منظور اسناد مناقصه حفاری ۱۰ کیلومتر از قطعه اول خط انتقال، مناقصه عملیات مکانیکال خط انتقال قطعه اول به طول ۱۰ کیلومتر، مناقصه ساخت لوله‌های قطعه اول، مناقصه تکمیل و ساخت کلاریفایرهای تصفیه خانه، مناقصه ساخت سوله‌های تصفیه خانه و ایستگاه‌های پمپاژ، مناقصه برق رسانی به ایستگاه های پمپاژ ۱و۲ و حفاظت کاتدیک، مناقصه خرید، تهیه پمپ‌ها و تجهیزات تصفیه‌خانه، حفاظت کاتدیک و ایستگاه‌های پمپاژ تهیه و در حال فراخوان عمومی و برگزاری است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان در پایان با تاکید بر اینکه با توجه به این موارد، در حال حاضر تنها مشکل کارگاه پروژه آبرسانی به شهر همدان نقدینگی است، گفت: باید افزون بر ۷۰۰ میلیارد تومان در فاز اول به این پروژه تزریق شود تا پیمانکار برای اجرای همه مناقصه ها وارد کار شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن