Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی ماهی در همدان گران نشده است

ماهی در همدان گران نشده است

رئیس اتحادیه مرغ، ماهی، تخم مرغ و پرنده فروشان همدان گفت: قیمت ماهی هیچ تغییری نداشته و همچنان ثابت مانده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، جواد عاشوری اظهار کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلو قزل آلا ۸۵ هزار تومان و ماهی شمال و جنوب ۱۲۰ تا ۱۵۰هزار تومان در واحدهای مرغ و ماهی فروشی در حال عرضه بوده که این قیمت‌ها تغییری نداشته‌اند.
وی در ادامه از توزیع روزانه ۱۰تا ۱۲ تن ماهی در شهرستان همدان خبر داد و افزود: در استان همدان معمولا در نیمه دوم سال مصرف ماهی به نسبت بیشتر است اما با وجود آن هنوز تا جایی که باید، مصرف ماهی در خانواده‌های همدانی جا نیفتاده و باید فرهنگ‌سازی لازم صورت گیرد ضمن اینکه قیمت بالای ماهی را شاید بتوان یکی از جمله دلایل مهم مصرف کم ماهی در سبد غذایی خانواده‌های همدانی دانست.
وی با اشاره به ۲۰ واحد ماهی فروشی دارای پروانه کسب در سطح شهرستان همدان تصریح کرد: خوشبختانه شهرستان همدان در رابطه با مرغ، ماهی و تخم و مرغ عرضه خوبی دارد و هیچ‌گونه مشکل و کمبودی نداریم.
عاشوری تصریح کرد: قیمت مرغ گرم از ۳۱ هزار تومان قیمت مصوب دولتی زیر قیمت مصوب با نرخ ۲۹ هزار تومان، ۲۸ هزار تومان و ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان در حال عرضه به مصرف کنندگان است.
وی افزود: قیمت مصوب تخم مرغ هم هر کیلو ۲۱هزار و ۵۰۰تومان و هر شانه۴۳هزار تومان بوده که این قیمت ها کاملا رعایت می‌شود و در مواردی که تخم مرغ تا حدودی ریز باشد به قیمت شانه‌ای ۴۰هزار تومان قابل عرضه به مصرف کننده است.
عاشوری با بیان اینکه تقاضای خرید مرغ و ماهی در بازار کم است اما در عرضه و فروش مشکلی نداریم، یاد آورشد: پیش‌بینی بر این است که فعلا هیچ گونه تغییر قیمت، افزایش و کاهش قیمت در مرغ و ماهی و تخم مرغ نداشته باشیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن