Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی پروژه مسکن شهرک بهشتی همدان ۲ ساله به پایان می‌رسد

پروژه مسکن شهرک بهشتی همدان ۲ ساله به پایان می‌رسد

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن از تولید سالانه ۴۰۰ هزار مسکن توسط بنیاد مسکن در کشور خبر داد و گفت: پروژه‌های شهرک بهشتی همدان بر اساس زمان‌بندی انجام شده در دو سال، تمام می‌شود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حجت‌الاسلام حسین روحانی نژاد ۲۷ اردیبهشت‌ماه در بازدید از پروژه ۶۹۰ واحدی طرح جهش مسکن در همدان، اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن، بر اساس قانون جهش ملی مسکن مصوب شده و دولت مکلف شده سالانه یک میلیون واحد مسکن برای اقشار کم درآمد و نیارمند کشور تولید کند.

روحانی‌نژاد با بیان اینکه دولت مصمم است این تصمیم را عملیانی و اهداف را محقق کند، تصریح کرد: بنیاد مسکن که یک نهاد عمومی غیردولتی است و در طرح‌های ملی به یاری دولت آمده و در این طرح قرار است اگر شرایط فراهم شود، سالانه ۴۰۰ هزار واحد، تحویل دهد.

وی با اشاره به اینکه جامعه هدف ما روستا و شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر است اما در همدان نیز ورود کردیم، مطرح کرد: پروژه شهرک شهید بهشتی در دو فاز انجام می‌شود که فاز اول در ۶۹۰ واحد در حال اجراست و فوندانسیون ریخته شده و در فاز دیگر نیز، هزار واحد ساخته خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن در رابطه با این پروژه، توضیح داد: پروژه با نشاط و فعال است و صدها نفر از مردم همدان در آن، کار می‌کنند و کار بر اساس زمان بندی پی‌رفته و در تلاش هستیم در دو سال، تحویل دهیم.

وی همچنین در افتتاح صد و شش هزارمین واحد روستایی مقاوم‌سازی و نوسازی شده در استان همدان، اظهار کرد: بنیاد مسکن برنامه ریزی کرده همه واحدهای مسکونی روستاها در سراسر کشور را نوسازی و مقاوم سازی کند.
روحانی‌نژاد تصریح کرد: قرار است در افق ۱۴۱۰، همه واحدهای روستایی کشور نوسازی شود و جشن ملی نوسازی و مقاوم‌سازی واحدها را در روستاها برگزار کنیم.

وی با اشاره به افتتاح ۱۰۶ هزارمین واحد مقاوم سازی شده روستایی در استان همدان، مطرح کرد: بنیاد مسکن به تنهایی نمی‌توانست این کار را انجام دهد و مردم خودشان همکاری کردند.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن در پایان، خاطرنشان کرد: با تسهیلاتی که مصوب شده و تاکید رئیس جمهور، وام ارزان ۲۰۰ میلیون تومانی برای نوسازی و مقاوم‌سازی واحدهای روستایی داده می‌شود که امیدواریم با تدابیر انجام شده، شتاب نوسازی واحدهای روستایی بیشتر شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن