Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت بیش از 43 کیلومتر از جاده های استان همدان

عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت بیش از 43 کیلومتر از جاده های استان همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از اجرای حدود 44 کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت محورهای ارتباطی استان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان، صفر صادقی راد اظهار داشت: این اداره کل با هدف تأمین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه و افزایش عمر آن، کاهش هزینه های استهلاک وسایل نقلیه و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به موقع به مقصد، اقدام به لکه گیری و روکش آسفالت کرده است.

وی افزود: با توجه به ویژگی شاخص توریستی بودن این استان روکش آسفالت محورهای شریانی و اصلی می تواند نقش مهمی را در بهبود سفر گردشگران و ایمنی کاربران جاده ای ایفا کند.

صادقی راد ادامه داد: استان همدان از جمله استان هایی است که از نظر شرایط جغرافیایی و گردشگری منطقه و تعدد روستاها، بسیار پر رفت و آمد بوده به همین دلیل ایمن سازی و بهسازی راههای ارتباطی استان از جمله فعالیتهای مهم این اداره کل به شمار می رود از این رو عملیات لکه گیری و روکش آسفالت راههای استان به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان با اشاره به اهمیت زیرساخت جاده‌ای مناسب در کاهش خسارات مالی و جانی از سویی و حمل و نقل تولیدات کشاورزی از سوی دیگر ابراز امیدواری کرد: موثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن ، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهدافی که این اداره برای دستیابی به آن تلاش می کند مطالعه و فراهم کردن طرح های لازم برای انجام و اجرای رویه های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

این مسئول خاطرنشان کرد: به همین منظور از ابتدای سال تاکنون عملیات لکه گیری وروکش راههای شریانی، فرعی و روستایی استان در دست اقدام است که تاکنون حدود 44 کیلومتر از این محورها انجام شده است.

صادقی راد یادآور شد: اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت راههای استان تا پایان فصل کاری(قبل از سرد شدن هوا) دز استان ادامه خواهد داشت.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن