Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی حذف كارت سوخت آزاد جايگاه‌ها شايعه‌اي بيش نيست

حذف كارت سوخت آزاد جايگاه‌ها شايعه‌اي بيش نيست

مدير شركت پخش فرآورده هاي نفتي منطقه همدان حذف كارت سوخت را شايعه اي بي اساس خواند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومي شركت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان، امين روستايي با اشاره به شایعات اخير در خصوص حذف کارت سوخت جایگاه‌های سوخت به نقل از علي اكبر نژادعلي، مدير شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران گفت: هیچ ابلاغیه‌ای در خصوص حذف کارت سوخت جایگاه‌داران از چرخه عرضه بنزین نداشته‌ایم و شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده است، كذب است.

وي با اشاره به اينكه هیچ تغییری در روال كار ایجاد نشده است افزود: "حذف کارت سوخت جایگاه‌داران از تيرماه برای سوختگیری با نرخ آزاد" كذب محض است.

روستایی با رد تمام زمزمه ها در خصوص تغيير نحوه توزيع بنزين در جايگاه ها، خواستار شد: هم استانی‌های عزيز اخبار صحیح را از رسانه‌های معتبر دنبال و دریافت کنند.

وی تصريح كرد: نرخ سوخت ثابت و طبق روال جاري، بنزین یارانه‌ای ليتري۱۵۰۰ تومان و آزاد همچنان با لیتری ۳۰۰۰ تومان و گازوئيل آزاد هم ليتري 600 تومان در جايگاه ها عرضه می‌شود.

روستايي اطمينان داد: هیچ تغییری در برنامه‌ها و کارت‌های جایگاه‌ها ایجاد نشده است و مالکان وسایل نقلیه می‌توانند پس از اتمام سهميه سوخت يارانه اي در كارت هاي هوشمند، از سهمیه آزاد در کارت سوخت وسیله نقلیه خود استفاده کنند.

مدير پخش منطقه همدان تأكيد كرد: جایگاه‌ها موظف به عرضه سوخت‌ با قیمت‌های قبلی هستند و اگر مردم موردی مغاير را مشاهده كردند موضوع را به سامانه ۰۹۶۲۷ گزارش دهند.

اين مقام مسئول خاطرنشان كرد: کارت‌های سوخت آزاد جایگاه‌ها به قوت خود باقی و در حال سرویس دهی و خدمات رسانی به شهروندان گرامی هستند و هیچ گونه محدودیت و یا مسدودی در دستور کار نیست.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن