Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی افزایش ۵۵ درصدی نرخ سرویس مدارس در همدان

افزایش ۵۵ درصدی نرخ سرویس مدارس در همدان

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان از افزایش ۵۵ درصدی نرخ سرویس مدارس در شهر همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، محمود حضرتی با اعلام این خبر، اظهار کرد: ۲۰۰ راننده برای سرویس مدارس ثبت نام کرده‌اند و ۵۶ نفر نیز تشکیل پرونده داده و در حال بررسی هستند.

وی اظهار کرد: مدارس می‌توانند برای ثبت نام به سایت سپند مراجعه کنند به طوریکه در سایت، شش شرکت تاکسیرانی معرفی شده است و می‌توانند با آنها هماهنگ شوند.

حضرتی بیان کرد: با توجه به اینکه طی سال‌های گذشته مدارس به صورت مجازی بودند و سرویس مدارس فعالیتی نداشتند، امسال استقبال رانندگان نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت تاکسیرانی همدان خاطرنشان کرد: ۱۲ اکیپ بازرسی تاکسیرانی و شش اکیپ بازرسی شرکت‌های حمل‌ونقل بررسی‌های لازم را انجام می دهند و خودروهایی که صلاحیت دارند، انتخاب ‌می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه نرخ سرویس مدارس ۵۵ درصد نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است، افزود: نرخ سرویس مدارس از یک تا سه کیلومتر برای خودروی سواری(رفت و برگشت) ۲۷۵ هزار تومان، برای ون‌ها ۲۴۰ هزار تومان و برای مینی‌بوس‌ها ۱۹۵ هزار تومان است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان ادامه داد: نرخ سرویس مدارس از سه تا شش کیلومتر برای خودروهای سواری ۳۲۰ هزار تومان، ون‌ها ۲۹۰ هزار تومان و مینی‌بوس‌ها ۲۲۰ هزار تومان است.

وی با بیان اینکه نرخ سرویس مدارس از شش تا ۹ کیلومتر برای خودروهای سواری ۳۸۵ هزار تومان، برای ون ها ۳۴۰ هزار تومان و برای مینی‌بوس ها ۲۶۰ هزار تومان است، اضافه کرد: از ۹ تا ۱۲ کیلومتر برای خودروهای سواری ۴۴۰ هزار تومان، ون ها ۳۷۰ هزار تومان و مینی‌بوس‌ها ۲۷۵ هزار تومان است.

حضرتی با بیان اینکه مازاد بر این مسافت‌ها ۵۰ هزار تومان بر قیمت‌ها افزوده می‌شود، یادآور شد: اولیاء اعتراضی نسبت به قیمت ها ندارند، این رانندگان هستند که به قیمت‌ها معترض هستند و می گویند هزینه سرویس مدارس با هزینه های جانبی آنها متناسب نیست./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن