Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی مجوز ساخت سه هزار نیروگاه خورشیدی در همدان صادر شد

مجوز ساخت سه هزار نیروگاه خورشیدی در همدان صادر شد

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ره) همدان از صدور مجوز سه هزار نیروگاه خورشیدی و آغاز عملیات اجرایی آنها در مناطق مختلف استان همزمان با هفته بسیج خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ پاسدار علی قره باغی اظهار داشت: این نیروگاه ها در مناطق محروم و روستاها راه اندازی شده و تولید پنل های مورد نیاز و نصب آنها به زودی آغاز می شود.

وی از برگزاری سه رزمایش از ابتدای سال تاکنون خبرداد و گفت: ابتدای سال رزمایش ۱۰ روزه با رویکرد محرومیت زدایی و امید آفرینی و با حضور ۱۳۷ گروه جهادی برگزار شد در حالیکه مردم در حال دید و یازدید نوروزی بودند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ره) استان همدان یادآوری کرد: همچنین همزمان با سالگرد تاسیس بسیج سازندگی و سوم خرداد فتح خرمشهر سالجاری رزمایشی با حضور ۵۲۱ گروه جهادی برگزار و رزمایش فاطمی ۲ تیز از امروز کلید خورد.

سرهنگ قره باغی با بیان اینکه نگاه بسیج آرمانگریانه است ادامه داد: در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ قرار است ۶۸ طرح عمرانی شامل ۴۰ منزل محرومین، آبرسانی به روستاها، آسفالت و بهسازی راه روستایی و خانه عالم افتتاح شود.

وی  اضافه کرد: هفته بسیج امسال آیین اغاز عملیات اجرایی اردوگاه اقتصاد مقاومتی سپاه در محل اردوگاه سید شهدا(ع) شروع و در گام نخست فاز نخست گلخانه کلنگ زنی سپس دیگر رسته ها و مشاغل شروع می شود که هدف از این کار توانمندسازی بسیجیان و دیگر اقشار مردمی است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ره) استان همدان گفت: بسیج معجزه دوم امام راحل (ره) بعد از پیروزی انقلاب بود که به دست معمار کبیر انقلاب اسلامی برای ابقا و تداوم شجره انقلاب پایه گذاری شد.

سرهنگ قره باغی افزود: نیروی مقاومت بسیج در مقابله با غائله های غرب کشور در اوایل انقلاب، حضور در جنگ هشت ساله با وجود نداشتن ساز و برگ با مردمی شدن جنگ در بستر بسیج، در فتنه های ۷۸ و ۸۸ و سالگرد آن، فتنه ۹۶، ۹۸ همواره پیروز میدان بوده است.

وی با بیان اینکه شکل گیری معجزه دوم انقلاب برای بیمه کردن این کشور بود اظهار داشت: ماموریت بسیج در گام دوم انقلاب با چهل سال نخست متفاوت است و ماموریت و ویژگی های بسیج در دوران چهل ساله دوم انقلاب، تخصصی شدن ۲۲ قشر بسیج، افزایش خدمات رسانی و امید آفرینی است چرا که امروز خدمات رسانی به مردم اوج مقابله با امپریالیسم، دنیای غرب و آمریکا به شمار می رود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ره) استان همدان تاکید کرد: نیسروهای مقاومت بسیج و جهادگران باید امروز و در این رزمایش در کنار محرومیت زدایی، امیدآفرینی و ایجاد سرمایه اجتماعی برای نظام، به جهاد تبیین هم بپردازیم.

سرهنگ قره باغی تاکید کرد: باید واقعیت های انقلاب را به خوبی تبیین کرد تا این کج روایت ها و خرده روایت ها موجب دلسردی و منقبض شدن جامعه و بی ثباتی ذهن ها نشود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن