Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی توزیع بیش از ۱۲ هزار تن اقلام اساسی در همدان

توزیع بیش از ۱۲ هزار تن اقلام اساسی در همدان

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن اقلام اساسی توزیع شده که شامل ۵۵۰۰ تن برنج، ۵۲۰۰ تن شکر، ۱۳۵۰ تن مرغ منجمد و ۳۱۹ تن گوشت قرمز بوده است.

به گزارش "همدان نیوز"، حسین فضلی افزود: با حمایت رئیس سازمان و پیگیری های معاونت توسعه و بازرگانی ۹۰۰ تن برنج تایلندی هم سهمیه گرفته ایم که با سازمان صمت و سازمان حقوق مصرف کننده در حال تعیین قیمت هستیم که بزودی توزیع می شود.

وی گفت: هنوز سهمیه اقلام اساسی استان ها اعلام نشده است، ما درخواست ۲۰۰۰ تن برنج را داشتیم و توانستیم بطور ویژه ۹۰۰ تن تخصیص بگیریم.

معاون توسعه و بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان بیان کرد: از ۵۲۰۰ تن شکر، ۵۰۰ تن شکر خانوار به علت عدم وجود تفاوت قیمتی با بازار آزاد مورد استقبال واقع نشد .

وی افزود: در زمینه مرغ منجمد هم از ابتدای سال تاکنون افزون بر ۱۲۰۰ تن مرغ توزیع شده، در مقاطع زمانی که جوجه ریزی کم بوده و کاهش تولید داشتیم به منظور تنظیم بازار و همچنین در ماه های محرم و سفر برای هیات های مذهبی و موکب ها توزیع شده است.

فضلی گفت: به منظور متعادل نگه داشتن قیمت گوشت قرمز و تنظیم بازار حدود ۳۱۹ تن گوشت از طریق اتحادیه ها، تعاونی ها و تشکل ها توزیع شده است.

وی بیان کرد: آنچه حائز اهمیت است وجود شبکه توزیع اقلام به صورت مویرگی است که از طریق سازمان تعاون روستایی با دارا بودن سیستم توزیع هوشمند و بازارچه عرضه مستقیم کالا انجام شده است‌.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن