Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی ۱۱۵ واحد تولیدی راکد در همدان به چرخه تولید بازگشت

۱۱۵ واحد تولیدی راکد در همدان به چرخه تولید بازگشت

استاندار همدان گفت: بر اساس سیاست گذاری های صورت گرفته با روی کار آمدن دولت سیزدهم، ۱۱۵ واحد تولیدی و صنعتی راکد این استان به چرخه تولید بازگشت و با تلاش واحدهای راکد دیگر نیز وارد مدار تولید می شوند.

به گزارش "همدان نیوز"، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز سه‌شنبه در شورای اداری استان همدان افزود: در سفر رییس جمهور و هیات دولت سیزدهم به استان همدان (مرداد ماه امسال) اعتبارات بسیار مناسبی در حوزه های مختلف به استان اختصاص یافت که بخشی از آن اختصاص داده شده است.

وی اظهار داشت: پیگیری‌های لازم برای جذب اعتبارات سفر رییس جمهور در اولویت قرار دارد و هرچه سرعت اجرای پروژه ها بیشتر باشد، اعتبارات بیشتری اختصاص می‌یابد.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته اعتبارات مناسبی در حوزه وزارت نفت به استان اختصاص داده شد و موافقت‌نامه‌های این حوزه برای ابلاغ، صادر شده است.

وی خطاب به مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان همدان گفت: از ظرفیت کنونی اقتصادی برای جذب اعتبارات ملی، برای اجرای پروژه‌ها و برنامه‌ها استفاده شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه دشمن با طمع ورزی و سوء استفاده از شرایط موجود، به دنبال ضربه به کشور است، تاکید کرد: برای پیشگیری از هرگونه آسیب، دستگاه های اجرایی خود مراقبتی، پایش هوشمند، گشت‌های شبانه از تاسیسات و موارد مربوط به حوزه پدافندی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع تصریح کرد: یکی از موارد شکایت مردمی، نحوه برخورد مسئولان و کارکنان در برخی از ادارات است که برای پیشگیری از آن تکریم ارباب رجوع و برخورد مناسب با مراجعه کنندگان در دولت مردمی در دستور کار قرار گرفته است.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه نباید کاری کنیم که تولید کنندگان و سرمایه گذاران با دلسردی روبرو شوند، اظهار داشت: دستگاه اجرایی باید الگو و سرمشق باشند و در جشنواره شهید رجایی سال آینده همه به عنوان مدیر نمونه معرفی شوند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن