Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی عرضه مستقیم میوه در ۱۰ نقطه شهر همدان

عرضه مستقیم میوه در ۱۰ نقطه شهر همدان

سرپرست فرمانداری همدان از عرضه مستقیم میوه با نرخ تعیین شده در ۱۰ نقطه از سطح شهر خبر داد و گفت: قیمت گوشت در استان‌ها و حتی برخی از شهرستان‌های استان ارازن‌تر از همدان است.

به گزارش "همدان نیوز"، مسلم مخفی اظهار کرد: در راستای تنظیم بازار میوه در شب یلدا و تسهیل در دسترسی مردم به بازار میوه با همکاری تعاون روستایی و شهرداری مقرر شد از ۲۲ آذر به مدت ۱۰ روز ضمن استقرار چادرها در ۱۰ نقطه از سطح شهر، عرضه مستقیم میوه با نرخ تعیین شده انجام شود.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه بازارچه‌های محلی افزود: استقرار چادرهای عرضه مستقیم به عنوان یک اقدام فوری در جهت تنظیم بازار و افزایش رضایتمندی مردم انجام می شود تا به تدریج بازارچه‌های محلی عرضه کالا با نرخ مصوب دراقصی نقاط شهر تقویت و فعال شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان همدان با اشاره به قیمت بالای گوشت در همدان تصریح کرد: قیمت گوشت در استان‌ها و حتی برخی از شهرستان‌های استان ارزان‌تر از همدان است و در این رابطه گزارش دقیقی تهیه و در جلسه آتی تنظیم بازار مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به نرخ تعیین شده مرغ و تخم مرغ در شهر اظهار کرد: در حال حاصز در بازار مرغ شاهد عرضه مرغ حتی کمتر از قیمت مصوب در بازار همدان هستیم اما در عرضه تخم مرغ قیمت‌ها بیش از نرخ مصوب تعیین شده که نیازمند نظارت بیشتر و برخورد قانونی با موارد تخلف است.

مخفی افزود: در بحث تنظیم بازار و نظارت بر قیمت‌ها هیچگونه اغماض و تعلل در کار پذیرفتنی نیست و غفلت در این حوزه بازی کردن در زمین دشمن است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن