Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی بازار مرغ همدان مازاد شد

بازار مرغ همدان مازاد شد

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان گفت: در حال حاضر عرضه مرغ نسبت به تقاضا بیشتر است و مازاد عرضه داریم.

به گزارش "همدان نیوز"، جواد عاشوری اظهار داشت: تقاضای مرغ در بازار همدان عادی است و عرضه نسبت به تقاضا پیشی گرفته است‌.

وی با بیان اینکه روزانه 50 تا 60 تن مرغ گرم بازار همدان می‌شود، تصریح کرد: مرغ‌های مازاد بر نیاز، به استان‌های دیگر فرستاده می‌شود‌.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با اشاره به اینکه با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا، تقاضای خرید مرغ در روزهای آینده بیشتر می‌شود، گفت: تولید مرغ زیاد است و با توجه به مقدار نیاز مردم وارد بازار می‌شود. در صورت نیاز، عرضه به 100 تن در روز هم خواهد رسید.

عاشوری با بیان اینکه هیچ کمبودی در عرضه مرغ گرم وجود ندارد، اظهار داشت: بنابراین فعلا هیچ نیازی به توزیع مرغ منجمد در بازار نیست. مرغ منجمد در زمان کمبود و برای تنظیم بازار، عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قیمت مصوب هر کیلو مرغ گرم، 63 هزار تومان است، گفت: بخاطر افزایش تولید و عرضه، قیمت این کالای پر مصرف به کمتر از حد مصوب رسیده و با نرخ کیلویی 55 تا 57 هزار تومان به فروش می‌رود.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان در بخش دیگری از گفت‌و‌گو به وضعیت بازار تخم‌مرغ اشاره کرد و اظهار داشت: روزانه 50 تن تخم‌مرغ در بازار عرضه می‌شود و کمبودی هم وجود ندارد.

عاشوری با بیان اینکه قیمت هر کیلو تخم‌مرغ 45 هزار تومان اعلام شده است، تصریح کرد: اگر هم به صورت شانه‌ای فروخته‌ای شود، نباید نرخ آن از 95 هزار تومان فراتر برود.

وی از افزایش مصرف ماهی در این ایام اشاره کرد و گفت: ماهی قزل آلا به نرخ کیلویی 120 هزار تومان عرضه می‌شود. هفته‌ای 30 تن ماهی در بازار همدان توزیع می‌شود./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن