Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی تمایل همدانی ها به خریدطلای آب‌شده و سوخته

تمایل همدانی ها به خریدطلای آب‌شده و سوخته

رئیس اتحادیه طلا و جواهر همدان گفت: باتوجه به قیمت یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومانی هر گرم طلا در همدان تمایل به خرید طلای آب‌شده وسوخته بالا رفته است.

به گزارش "همدان نیوز"، مهدی غلامی اظهار داشت: در حال حاضر هر گرم طلا از یک میلیون و 750 هزار تومان تا یک میلیون و 800هزار تومان در شهر همدان معامله می شود که دلیل اصلی آن سقوط ارز دیجیتال است

وی افزود: تفاهم نامه چین با عربستان باعث افزایش قیمت دلار جهانی شده و از آنجا که انس جهانی و دلار جهانی دو مؤلفه مهم و تاثیرگذار در نرخ طلا هستند باعث شده قیمت طلا افزایشی شود.

غلامی گفت: پیش بینی ما این است که باتوجه به شرایط موجود قیمت طلا تغییری نداشته باشد و حتی احتمال بالا رفتن مجدد نیز وجوددارد.

وی با بیان اینکه این روزها طلا دوباره به عنوان بازار امن سرمایه گذاری در بین مردم تبدیل شده است، عنوان کرد: زمانی که طلا دچارنوسان شده و روند صعودی پیدا می کند چون افزایش سود آن محسوس و قابل محاسبه است مردم هم تمایل بیشتری نسبت به خریدو سرمایه گذاری از خود نشان می دهند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر همدان ادامه داد: در حال حاضر طلای شکسته و آب‌شده تفاوتی 10 هزار تومانی در هر گرم طلای ساخته شده دارد و از آنجا که در طلای ساخته شده هفت درصد سود، اجرت ساخت و 9 درصد مالیات از اجرت دارد همدانی بیشتر به سمت خریدشمش، طلای آب‌شده، سکه و طلا سوخته سوق پیدا کرده‌اند.

غلامی در خصوص افزایش تقاضای خرید از سوی مردم در این مدت نیز گفت: به دنبال صعود قیمت طلا تفاضل هم نسبت به روزهای قبل در بازار بیشتر شده که طبیعی است و خوشبختانه تقاضاهای کاذب در این خصوص وجود ندارد.

وی در خصوص آخرین قیمت های در بازار طلا و جواهر همدان نیز، بیان کرد: در حال حاضر سکه تمام بهار آزادی 18 میلیون و 600 هزار تومان، نیم سکه 12 میلیون و 250 هزارتومان، سکه امامی 18 میلیون و 950 هزار تومان، هر گرم طلای 24 عیار دو میلیون و 400هزار تومان و هر گرم طلای ساخته شده 18 عیار یک میلیون 750 هزار تومان به فروش می رسد./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن