Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی استحکام تقاطع غیر همسطح غدیر همدان تایید شد

استحکام تقاطع غیر همسطح غدیر همدان تایید شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان گفت: مراحل نظارت و آزمایش استحکام تقاطع غیر همسطح و در حال احداث غدیر (فرهنگیان) همدان، به منظور بررسی استقامت و استواری آن، با حضور گروهی از مهندسان و کارشناسان ویژه، انجام و استحکام بتن آن تایید شد.

به گزارش "همدان نیوز"، فرزاد تیموری افزود: شهرداری همدان با به کارگیری پیمانکار و مشاور، عملیات اجرایی ساخت تقاطع غیر همسطح غدیر را با سرعت قابل قبولی آغاز کرد و با توجه به مطرح شدن مسائل فنی در رابطه با استحکام و کیفیت بتن اجرایی آن، با دستور استاندار همدان، شورای فنی برای بررسی موضوع تشکیل شده است.

وی اظهار داشت: در این شورا کمیته نظارت وجود دارد که اعضای آن را مهندسان مجرب استان تشکیل می‌دهند و مسائل فنی پروژه بررسی شد و در نهایت عاملیت چهارم نظارت نیز، استحکام بتن این سازه را تایید کرد.

تیموری تصریح کرد: اعضای این کمیته با حضور در محل، مطالعه مدارک و بازدید پروژه، مراحل تحقیق و رسیدگی را انجام دادند و با توجه به ابعاد وسیع این طرح عمرانی، شهرداری همدان نیز از یک مشاور صلاحیت‌دار دیگری استفاده کرد.

وی یادآور شد: اطمینان از رعایت همه اصول فنی و مهندسی حاصل و اجازه بهره برداری از این پروژه مهم و حیاتی شهر داده شد./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن