Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی پایش مصرف گاز ۴۸۰۰ اداره در همدان/ گاز ۶۰ اداره قطع شد

پایش مصرف گاز ۴۸۰۰ اداره در همدان/ گاز ۶۰ اداره قطع شد

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به پایش مصرف ۴ هزار و ۸۰۰ اداره گفت: گاز ۶۰ اداره و سازمان قطع شده و ۴۵۰ اداره نیز اخطار دریافت کردند.

به گزارش "همدان نیوز"، محمدصادق محبی‌نظر با اشاره به وضعیت مصرف گاز در همدان اظهار کرد: با توجه به برودت هوا رعایت الگوی مصرف ضروری است و مشترکان باید مصرف بهینه گاز را مد نظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه افزایش مصرف گاز مشترکان باعث اختلال در گازرسانی خواهد شد عنوان کرد: با کاهش مصرف گاز مشترکان اعتدال در گازرسانی را شاهد خواهیم بود تا هموطنان بتوانند در این روزهای سرد از این نعمت الهی بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان بیان کرد: روز گذشته مصرف گاز در همدان حدود ۱۶ میلیون و ۱۰۲ هزار مترمکعب بود که از این میزان ۱۴ میلیون و ۸۹۷ هزار مترمکعب مربوط به مشترکان خانگی و تجاری بود.

وی در خصوص وضعیت مصرف گاز در ادارات و سازمان‌ها و مراکز آموزشی خاطرنشان کرد: ۴ هزار و ۸۰۰ مورد از ادارات و سازمان‌ها پایش شده‌اند که طی این پایش ۴۵۰ اداره اخطار گرفته و ۶۰ مورد قطعی گاز داشتیم.

محبی اضافه کرد: امیدواریم هموطنان با صرفه‌جویی در مصرف گاز شرکت گاز را در ارائه خدمات یاری کنند و شاهد قطعی و افت فشار در هیچ شهر و روستایی نباشیم و بتوانیم به خوبی روزهای سرد را سپری کنیم./ فارس

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن