Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی نظارت بر عملکرد مشاوران املاک همدان تشدید شد

نظارت بر عملکرد مشاوران املاک همدان تشدید شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: نظارت بر عملکرد مشاوران املاک به دنبال نارضایتی عمومی در پی گرانی اجاره بها و خرید و فروش مسکن در شهر همدان تشدید شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی همدان، مرضیه یونسی گفت: به دنبال افزایش گزارش های مردمی در خصوص تخلفات صنفی برخی از مشاورین املاک، تعزیرات حکومتی استان با راه اندازی گشت های مشترک و انجام بازرسی های میدانی از مشاورین املاک، برخورد سریع و قانونی با تخلفات احتمالی به ویژه گرانفروشی در دریافت حق کمیسیون، درج نکردن قیمت و صادرنکردن فاکتور را شروع کردند.

وی افزود: هفته گذشته از ۳۰واحد صنفی مشاور املاک بازرسی شد که برای ۱۱ واحد صنفی پرونده تخلف با عناوین درج نکردن قیمت و صادر نکردن فاکتور تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان در ادامه از به دام افتادن قاچاقچی کود شیمیایی خبر داد و گفت: پس از بازرسی از یک دستگاه خودرو ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

یونسی افزود: در این خصوص یک متهم بازداشت و خودرو حامل کودهای شیمیایی قاچاق توقیف و کودهای شیمیایی تحویل سازمان جهاد کشاورزی همدان شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن