Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا استفاده بهینه از منابع و مدیریت هزینه در بدترین شرایط مالی شهرداری

رییس کمیسیون بودجه شورای شهر همدان مطرح کرد:
استفاده بهینه از منابع و مدیریت هزینه در بدترین شرایط مالی شهرداری

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی و اموراداری شورای اسلامی شهر همدان از استفاده بهینه از منابع و مدیریت هزینه در بدترین شرایط مالی شهرداری همدان خبر داد و گفت : هنر مدیریت شهری بر این است که در کمبود منابع مالی بیشترین بهره وری را داشته باشد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شورای شهر همدان، حسین قراباغی در جلسه کمیسیون بودجه، حقوقی و اموراداری شورا اظهار کرد : با توجه به رکود ساخت و ساز و کاهش صدور پروانه های ساختمانی شهرداری همدان با مدیریت مناسب و حمایت و تدبیر درست شورا توانسته از وضعیت بحران مالی به خوبی عبور کند.

قراباغی با بیان اینکه طی 10 سال گذشته شهرداری همدان کمترین منابع درآمدی را داشته است اضافه کرد :علی رغم این موضوع طی سه سال اخیر در تمامی حوزه های مختلف  بیشترین خدمات ارائه شده است.

وی یادآور شد : از آنجایی که شورا بر کاهش درآمدها و بر محدودیت منابع اشرافیت داشت اجرای پروژه های عمرانی سال 95 براساس اولویت بندی ها مصوب شد که تاکنون همه بر اساس اولویت ها اجرایی شده و در دست اجراست.

رییس کمیسیون بودجه شورای شهر همدان با انتقاد از اینکه در دوره چهارم شورا سهم دولت به شهرداریها ضعیف بوده و عوارض مربوط به سوخت و جرائم راهنمایی رانندگی پرداخت نشده است، افزود: همچنین تاکنون مبحث ارزش افزوده شفاف سازی نشده است.

حسین قراباغی اضافه کرد: با توجه به تمام محدودیت های مالی ، با برنامه ریزیهای دقیق در امورات مالی شهرداری و کمیسیون بودجه شورا شاهد مدیریت خوب مالی در شهرد اری بودیم که در این راستا نباید از زحمایت مدیران غافل شد که با در عرصه بودن و تلاش وافر توانسته اند خدمات خوبی را ارائه دهند.

وی در پایان سخنانش اضافه کرد: در مدیریت مالی با استفاده از تجارب شورا و کارشناسان مجرب و تشکیل اتاق فکر هایی در مرکز مطالعات و پژوهش های شورا شهرداری همدان توانست از وضعیت بحران مالی عبور کند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن