Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا افتتاح یک فرهنگسرای دیگر در همدان

تا پایان بهمن‌ماه انجام می شود؛
افتتاح یک فرهنگسرای دیگر در همدان

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان به همراه شهردار و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شهرداری همدان از روند تکمیل و تجهیز پروژه های فرهنگسراهای ولایت خضر و کوی محمدیه بازدید به عمل آوردند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرهمدان، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا در این بازدید بر تسریع در تکمیل و تجهیز فرهنگسراهای ولایت و کوی محمدیه تاکید کرد و گفت: تا پایان بهمن ماه جاری فرهنگسرای ولایت به بهره برداری می رسد.

خجسته ضمن تشکر از تلاش شهرداری در تکمیل پروژه فرهنگسرای ولایت خضر اظهار کرد: فرهنگسرای ولایت یکی از فرهنگسراهای استاندارد شهرداری همدان است که افتتاح آن تاثیرات فرهنگی و اجتماعی بالایی در منطقه خضر خواهد داشت.

خجسته با بیان اینکه زمین این پروژه 5 هزار و 800 متر مربع در زیربنایی  حدود دو هزار و 160 مترمربع احداث شده است یادآور شد: احداث این پروژه در چهار فاز است که فاز نخست آن فرهنگسرا بوده و هم اکنون این بنا در مرحله پایانی است.

وی اضافه کرد: پروژه فرهنگسرای ولایت خضر دارای قسمتهای مختلف فرهنگی از جمله سالن اجتماعات، کتابخانه شبانه روزی، کلاسهای مختلف قرآنی و فرهنگی، مشاوره ، واحد اشتغال برای زنان بی سرپرست و بدسرپرست و نیز سالن ورزشی در زیرزمین این ساختمان است.

خجسته اظهار داشت: فاز دوم  فرهنگسرای ولایت خضر ساخت زمین چمن مصنوعی برای فوتبال به متراژ 600 متر مربع است که در حال حاضر زیرسازی آن توسط شهرداری منطقه یک انجام شده و چمن مصنوعی ان نیز توسط حاج امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اهداء شده است.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان اضافه کرد: فاز چهارم پروژه فرهنگسرای ولایت خضر نیز احداث زورخانه است که در سال آینده در بودجه سال 96 در دستور کار قرا خواهد گرفت.

خجسته با بیان اینکه برای افتتاح فرهنگسرا باید هر چه سریعتر دیوار مخروبه آن تخریب و بازسازی شود، تاکید کرد: نصب چمن مصنوعی زمین فوتبال هم باید هر چه سریعتر انجام شود.

وی تاکید کرد: در راستای توسعه ورزش محلات والیبال باید سه زمین والیبال در کنار زمین چمن مصنوعی احداث شود که شهردار همدان قول داد اقدامات بیس ریزی آن اجرا شود و به بهره برداری برسد.

خجسته همچنین از احداث جایگاه ویژه تماشاگران برای زمین های فوتبال و والیبال فرهنگسرای ولایت خبر داد و اضافه کرد: شهردار همدان در این بازدید قول تکمیل پروژه تا زمان افتتاح را دادند که باید نظافت داخل ساختمان و تجهیز و آماده سازی آسانسور ، کلاسها و کتابخانه فرهنگسرا در اسرع وقت انجام شود.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان در بازدید از فرهنگسرای کوی محمدیه ضمن انتقاد و گلایه تند از تعطیلی ادامه روند اجرای این پروژه، گفت: طبق قول شهردار همدان مقرر شد در اسرع وقت ادامه عملیات تکمیلی از جمله تکمیل و تجهیز پروژه در دستور کار قرار گیرد.

شهردار همدان هم در این بازدید ضمن تشکر از حمایت و پشتیبانی شورای اسلامی شهر همدان در امر احداث فرهنگسراها قول تکمیل و تجهیز فرهنگسرای ولایت تا پایان بهمن ماه و فرهنگسرای کوی محمدیه تا اسفند ماه را داد.

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن