Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا همایش ملی شهر سبز پایدار در همدان برگزار می شود

دوم و سوم اسفند 95؛
همایش ملی شهر سبز پایدار در همدان برگزار می شود

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان از برگزاری  همایش ملی شهر سبز پایدار جهان اسلام در روزهای دوم و سوم اسفند 95 در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، ابراهیم مولوی در دهمین جلسه کمیته علمی و اجرایی همایش ملی شهر سبز پایدار با بیان این مطلب افزود: همایش شهر سبز پایدار جهان اسلام در روز‌های دوم و سوم  اسفند ماه سال جاری در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار خواهد شد.

مولوی اضافه کرد: با وجود تمامی مشکلات سر راه این همایش، با اعتماد به اساتید بزرگوار و دانشگاههای سهیم در این جریان، اتفاقات خوبی در حال بروز هستند.

وی با اشاره به انتخاب دانشگاه بوعلی به عنوان  دانشگاه سبز  افزود: بر همین اساس همایش شهرسبز در این  دانشگاه برگزار می شود.

وی اشاره ای نیز به پیاده رو سازی معبر بوعلی داشت و گفت: اجرای این طرح باعث شده در کنار آن از دستاوردهای بومی استان از جمله خودروی برقی یوشیتا مورد بهره برداری قرار گیرد.

رییس همایش ملی همدان شهر سبز پایدار جهان اسلام با بیان اینکه به زودی مرکز همایش های بین المللی همدان افتتاح میشود اظهار کرد: در این مرکز سالن های جانبی برای برگزاری پنل های مختلف در همایش ها در نظر گرفته شده که دارای 10 سالن و یک تالار اصلی است .

ابراهیم مولوی ضمن تشکر از زحمات دبیر خانه همایش ، حمایت و همکاری بی وقفه رضا میرزایی رئیس شورای اسلامی شهره همدان در زمینه همایش را قابل تقدیر دانست و گفت: همچنین درایت و حسن نیت شهردار همدان و سایر دوستان و همکاران در این خصوص قابل توجه بوده  امیدوارم همایش هر چه بهتر اجرا شود.

حسن محمدی  دبیر اجرایی همایش ملی همدان شهر سبز پایدار جهان اسلام نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از تمامی فعالیت های انجام شده پرداخت و با اشاره به  وزن علمی بالا و جایگاه مناسب همایش افزود: اقبال ارسال مقاله بسیار خوب و حتی فراتر از حد پیش بینی ها بوده است.

 رحمانی عضو هیئت علمی دانشگاه و رییس کمیته علمی همایش ملی شهر سبز پایدار با بیان اینکه بیشتر مقالات از موسسات آموزش عالی رسیده است افزود: همچنین موسسه و سازمان های دیگری نیز برای همایش مقاله ارسال کرده اند که نسبت به سایر همایش ها رقم قابل توجهی است.

گفتنی است در این جلسه گزارشات کاملی توسط مدیران کمیته های علمی و اجرایی همایش ارائه و در خصوص نحوه برگزاری و برنامه های اجرایی همایش تصمیمات خوبی اتخاذ شد

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن