Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا رد صلاحیت 71 کاندیدای انتخابات شورای شهر در استان همدان

رد صلاحیت 71 کاندیدای انتخابات شورای شهر در استان همدان

دبیر ستاد انتخابات استان همدان از رد صلاحیت 71 نفر از ثبت نام کنندگان در انتخابات شورای اسلامی شهر در استان خبر داد.

 ابوالقاسم الماسی دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار "همدان نیوز"، با اعلام این خبر افزود: در شهرستان همدان 25 نفر، ملایر یک نفر، نهاوند 22 نفر، تویسرکان دو نفر، اسدآباد دو نفر، فامنین دو نفر، بهار سه نفر، کبودرآهنگ 11 نفر و رزن سه نفر رد صلاحیت شدند.

وی همچنین تصریح کرد: در مجموع 347 نفر در همدان، 226 نفر در ملایر، 93 نفر در نهاوند، 95 نفر در تویسرکان، 72 نفر در اسدآباد، 104 نفر در بهار، 32 نفر در کبودراهنگ، 69 نفر در رزن و 32 نفر در فامنین تأیید صلاحیت شدند.

الماسی با بیان اینکه یک هزار و 173 نفر در انتخابات شورای شهر در استان ثبت نام کردند، اظهار داشت: از این تعداد 29 نفر انصراف دادند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان گفت: در شهرستان همدان 386 نفر در انتخابات شورای شهر ثبت نام کرده بودند که 12 انصراف خود را اعلام کردند.

وی در پایان یادآور شد: افراد ردصلاحیت شده در شورای روستایی در صورت شکایت می توانند از فردا به مدت چهار روز به هیئت نظارت شهرستان خود و رد صلاحیت‌شدگان در شورای شهر به هیئت نظارت استان همدان مراجعه کنند.

خبر تأیید صلاحیت ثبت نام کنندگان در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از طریق پیام کوتاه به آنها اعلام شده و اسامی نهایی پس از بررسی شکایات، اعلام خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن