Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا بانک اطلاعاتی املاک شهرداری شفافیت لازم را ندارد

بانک اطلاعاتی املاک شهرداری شفافیت لازم را ندارد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان از عدم شفافیت لازم در بانک اطلاعاتی املاک شهرداری همدان انتقاد کرد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، حسین قراباغی در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و امور اداری شورا گفت: با توجه به اینکه شهرداری دارای سرمایه عظیمی از املاک است و قالباً جزو دارایی‌های خاص این نهاد مردمی محسوب می‌شود، می‌طلبد این املاک دارای یک بانک اطلاعاتی منظم و سازماندهی شده‌ای باشند که حداقل مدیریت شهری بتواند در مواقع خاص برنامه‌ریزی صحیح برای استفاده از این املاک و مستقلات داشته باشد.

قراباغی، لازمه برنامه‌ریزی دقیق را داشتن اطلاعات کامل برشمرد و افزود: همچنین اولویت‌بندی در استفاده از این املاک و مستقلات هم ضروری است و از طرفی شهرداری می‌تواند در مواقع خاص سرمایه‌گذاری و ایجاد ارزش افزوده، بهره‌بری لازم را داشته باشد.

وی با تأکید بر شفاف‌سازی مباحث این نهاد مردمی بیان کرد: همچنین برای تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی همیشه نیازمند اطلاعاتی شفاف هستیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان همچنین گفت: از ابتدای دوره چهارم بحث تشکیل بانک اطلاعاتی املاک شهرداری آغاز شده، اما متأسفانه کامل نبوده است و ما شاهد عدم شفافیت لازم در این حوزه هستیم که باید با برنامه‌ریزی دقیق تر و بهتر به شفافیت و تکمیل آن دست یابیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن