Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا آتش‌‎سوزی در کارخانه کارتن‌سازی شهرک صنعتی بهاران همدان

آتش‌‎سوزی در کارخانه کارتن‌سازی شهرک صنعتی بهاران همدان

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: در ساعت 20 و 51 دقیقه دوشنبه  سامانه 125 همدان گزارشی از وقوع آتش سوزی گسترده در کارخانه کارتن سازی واقع در شهرک صنعتی بهاران و درخواست کمک از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان دریافت کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، محمدرضا بیاناتی اظهار کرد: با دریافت این گزارش و پس از هماهنگی با مدیریت بحران استان بلافاصله دو گروه عملیاتی از ایستگاه مرکزی و یک گروه پشتیبانی از ایستگاه 12همراه با فرمانده عملیات ایستگاه مرکزی به نشانی اعلام شده در جاده کرمانشاه شهرک صنعتی بهاران اعزام شدند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان با حضور در صحنه حادثه و مشاهده وضعیت آتش سوزی با اتخاذ استراتژی مناسب و سازماندهی گروه های آتش نشانی شهرک صنعتی وشهرهای  بهار و مریانج که از قبل در صحنه حادثه حضور داشتند عملیات اطفاء حریق را آغاز کردند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان با اشاره به گستردگی آتش سوزی و حجم بالای مواد سوختنی که عملیات اطفا را با دشواری مواجه کرده بود افزود: آتش نشانان با استفاده از تمام امکانات و تجهیزات موجود از سه جهت به سمت آتش هجوم بردند.

وی افزود: با تلاش مستمر و خستگی ناپذیر آتش نشانان این آتش سوزی گسترده که یک سوله هزارمتری را در برگرفته بود پس از 2 و نیم ساعت مهار و از گسترش و سرایت آن به سایر قسمتهای کارخانه و بروز خسارات سنگین جلوگیری شد.

محمدرضا بیاناتی گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی و رفع کامل خطر و ارایه توصیه ها و هشدارهای لازم با مالکان کارخانه برای ادامه خدمت رسانی به ایستگاه های خود مراجعت کردند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن