Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا ضرورت جمع آوری و بازیافت زباله با تکنیک و تکنولوژی های روز

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان:
ضرورت جمع آوری و بازیافت زباله با تکنیک و تکنولوژی های روز

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر  همدان بر  جمع آوری زباله با تکنیک و تکنولوژی های روز تاکید کرد و گفت: استفاده از دانش نوین در امر جمع آوری و بازیافت زباله و پسماند در همدان امری ضروری است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، مریم روانبخش در کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورا که با حضور سرمایه گذار بخش خصوصی تشکیل شد، افزود: جمع آوری زباله به صورت یک مدیریت واحد می تواند موثر برای سرمایه گذاری، توجیه اقتصادی داشته باشد.

روانبخش با اشاره به وجود سایت بازیافت زباله شهرداری همدان اظهار کرد: مطالعات وضع موجود سایت زباله باید آنالیز شده سیاست های اجرایی شهرداری و برای سرمایه گذار  کاملا تشریح شود.

روانبخش اضافه کرد: قراردادهای موردی و بدون مطالعه و نداشتن طرح جامع و اجرایی برای سایت 250 هکتاری زباله و برنامه ای مدون از مبدأ تا انتهای سیستم مدیریت زباله در شهر را دچار چالش خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شورا و شهرداری همدان از سرمایه گذاری در بخش بازیافت زباله استقبال می کند و آمادگی همکاری در این زمینه را دارد، از نمایندگان شرکت ناب اندیشان که متقاضی سرمایه گذاری در بخش بازیافت بودند تقاضا کرد ضمن معرفی مدیریت بهره برداری در این پروژه را در جلسه ارائه نمایند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن