Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سرلوحه کار شورا است

تجدید میثاق رئیس و اعضای شورای شهر همدان با شهداء در سال جدید
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سرلوحه کار شورا است

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر همدان با ادای احترام به مقام شامخ شهدای معزز کار خود را به در سال جدید آغاز کردند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان ، براساس برنامه ریزی صورت گرفته صبح امروز رئیس و اعضای شوراي اسلامی شهر همدان و کارکنان شورا، با حضور در گلزار شهداء ضمن گلباران مزار مطهر شهدا و نثار فاتحه و ادای احترام به آنها، مزار شهدا را عطر افشانی و گلباران کرده و کار خود را به طور رسمی در سال جدید با تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی (ره) و شهدای والامقام آغاز کردند.

رئیس شوراي اسلامی شهر همدان در حاشیه این مراسم هدف از این اقدام را پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد و گفت: قصد داشتیم در شروع فعالیت های شورا در سال جدید با آرمانهای امام (ره ) وشهداء عهدی دوباره ببندیم و سرلوحه برنامه هایمان فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت فرهنگ غنی اسلامی باشد.

ابراهیم مولوی اظهار کرد: به تعبیر امام راحل خون شهیدان تا ابد به جهانیان درس مقاومت داده است و خدا می‌داند که راه و رسم شهادت کورشدنی نیست، این ملت‌ها و آیندگان هستند که به راه شهیدان اقتدا خواهند کرد و همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود.

مولوی شهادت را والاترین درجه ایثار و عینی ترین نمود عشق به وصال معشوق و معبود دانست و افزود : شهادت، ایثارگری در راه ارزش هاست و زنده نگهداشتن یاد و راه شهدای انقلاب و دفاع مقدس وظیفه اصلی مردم و مسئولان است.

وی با اشاره به فداکاری و جانبازی‌های ایثارگران و شهدا اضافه کرد: همه ما مدیون فداکاری‌ها و جانفشانی‌های شهداء و ایثارگران هستیم که باید رهرو این بزرگوارن باشیم که  بحث تکریم ایثارگران و رزمندگان از مهمترین برنامه‌های شورا و شهرداری است تا بتوانیم پاسدار ارزشهای مقدسی باشیم که شهیدان معزز جانهای شیرین خود را نثار آن کردند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن