Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا مهار 547 فقره آتش‌سوزی در همدان/ 383 آتش‌سوزی عمدی بوده است

مهار 547 فقره آتش‌سوزی در همدان/ 383 آتش‌سوزی عمدی بوده است

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: طبق بررسی های انجام شده، 383 فقره از آتش سوزی های ثبت شده در تیرماه امسال و همزمان با آغاز فصل تابستان، عمدی بوده است.

به گزارش "همدان نیوز"، محمدرضا بیاناتی افزود: تیرماه امسال 547 عملیات اطفای حریق توسط نیروهای آتش نشانی همدان انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 171 درصد رشد داشته است.

وی بیان کرد: از مجموع این تعداد عملیات انجام شده برای اطفای حریق، 383 مورد عمدی، 157 مورد غیرعمدی و هفت مورد در دست بررسی کارشناسان است.

بیاناتی با اشاره به اینکه اطفای حریق در صدر عملیات های انجام شده توسط آتش نشانان همدانی قرار دارد اظهار داشت: در این حوادث پنج نفر مصدوم و 2 نفر با تلاش آتش نشانان نجات یافتند.

وی حبس در آسانسور و منزل را در رتبه دوم عملیات های اجرایی آتش نشانان در سال جاری دانست و گفت: در مجموع 259 عملیات امداد و نجات صورت گرفته در تیرماه امسال، 110 مورد ناشی از حوادث آسانسور و قطع برق بوده است.

وی با اشاره به رشد 171 درصدی عملیات های امداد و نجات در تیر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خاطرنشان کرد: در عملیات های امداد و نجات 227 نفر با تلاش آتش نشانان نجات یافته اند،21نفر مصدوم شده اند و سه نفر جان باخته اند.

بیاناتی یادآور شد: در تیرماه امسال 17 هزار و 617 تماس با سامانه 125 همدان برقرار شده که از این تعداد 806 مورد منجر به عملیات و 520 مورد جهت دریافت مشاوره بوده است.

وی افزود: همچنین پنج هزار و 30 مورد نیز تماس اشتباه ، 11 هزار و 257 مورد ایجاد مزاحمت و پنج مورد اعلام حریق دروغ بوده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن