Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا فراخوان طراحی المان‌های نوروز 98 همدان آغاز شد

فراخوان طراحی المان‌های نوروز 98 همدان آغاز شد

معاون خدمات شهری شهرداری همدان  با اشاره به اعلام فراخوان طراحی و ساخت آثار حجمی برای نوروز ٩٨ گفت: شهرداری در راستاي اهداف و فعاليت هاي خود در زمينه هنرهاي شهري و ارتقا کيفيت فضاهاي همگاني به منظور استمرار حضور هنرمندان همچون سال‌هاي گذشته، رويکرد تعامل گسترده‌تر با هنرمندان رشته‌هاي مختلف، تنوع بخشي به قالب‌هاي هنري و افزايش مشارکت مردمي را در پيش گرفته و «ششمين رويداد هنري سالانه هنرهاي شهري همدان» را برگزار مي کند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری،‌ وحید علی ضمیر ادامه داد: در همین راستا از تمامي هنرمندان رشته هاي هنري به ويژه هنرمندان تجسمي دعوت مي شود با ارايه ايده ها و طرح هاي خلاقانه و پيشنهادي خود در اين رويداد هنري مشارکت نمايند.

وی افزود: این فراخوان به منظور زیباسازی شهر، ایجاد نشاط اجتماعی و هویت بخشی به شهر همدان با هدف همگامي هنرمندان با شهروندان در پيشواز بهار، ايجاد نشاط و پويايي در محيط شهري، امکان بروز و اجراي ايده ها و آثار هنري با شيوه هاي بياني مختلف متناسب با محيط شهري ارائه شده است.

وی ادامه داد: افراد در زمینه های طراحی، نقاشی، گرافیک، مجسمه سازی و معماری می توانند با ارائه طرح در قالب حجم و با توجه به ویژگی های شهری و عناصر محیطی محل های تعیین شده، ویژگی های فرهنگی، بومی و رعایت مسائل زیست محیطی همدان در این فراخوان شرکت کنند.

علی ضمیر گفت: محور و محتوای المان ها هویت و ساختار ایرانی، اسلامی باشد و مواردی همچون بهار و آداب و رسوم، آیین های نوروزی با حداکثر تأثیرگذاری بر محیط و مخاطب در آن رعایت گردد.

وی با بیان این که تمامی هنرمندان علاقمند می توانند جهت حضور در این فراخوان ، ایده ها و طرح های پیشنهادی خود را ارائه نمایند و محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد ، بیان کرد: این افراد می توانند نسبت به تکمیل فرم ثبت نام در سایت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و یا بصورت حضوری با توجه به شرایط اعلام شده برای طراحی المان های نوروزی، ثبت نام و شرکت کنند.

وی آخرین مهلت ارسال آثار هنرمندان برای شرکت در این فراخوان را 20 دی ماه اعلام کرد و گفت: کلیه طرح های رسیده به دبیرخانه فراخوان توسط اعضای هیات داوری مورد بررسی و انتخاب قرار می گیرند و نتایج 1 بهمن ماه اعلام و به صاحبان اثر طرح های برگزیده هم جوایزی اهداء خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن