Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا خدمات تاکسیرانی در همدان برون‌سپاری می‌شود

خدمات تاکسیرانی در همدان برون‌سپاری می‌شود

مدیر معاونت تاکسیرانی همدان گفت: برای بهبود ارایه خدمات تاکسیرانی همدان، برون‌ سپاری خدمات تاکسیرانان همدان در قالب واگذاری ارایه خدمات به شرکت‌های بخش خصوصی در دستور‌کار داریم.

به گزارش "همدان نیوز"، میلاد‌ کریمی اظهار داشت:  سال قبل طرح موفق ارایه برخی خدمات به رانندگان تاکسی مانند سرویس مدرسه، صدور‌پروانه و تمدید آنرا با همکاری بخش خصوصی و بیش از 3 هزار راننده تاکسی در همدان اجرا کردیم که پیرو این طرح، طرح بعدی یعنی ارایه خدمات بخش خصوصی را در 4 منطقه همدان اجرا خواهیم کرد.

وی افزود: اجرایی شدن این طرح  باید با مصوبه و موافقت شورا باشد که به زودی با تبیین طرح؛ مصوبه آنرا هم را دریافت خواهیم کرد. این طرح با موفقیت در شهر‌های مشهد و تهران اجرا و مراحل آزمون و خطا را هم پشت سرگذاشته است. از روند فعالیت‌ شرکت‌های مرتبط در این شهر‌ها هم بازدید شد.

کریمی اظهار داشت: در قالب این طرح همه خدمات مرتبط با تاکسیرانی همدان به شرکت‌های متقاضی و علاقمند فراخوان می‌‌شود از زمان  و وگذاری وظایف و اجرای طرح تاکسیرانی فقط سیاستگذار  و ناظر بر نحوه خدمات رانندگان تاکسی و شرکت‌های وابسته است.

وی در پاسخ به این انتقاد و گلایه مردم که بخش عمده رانندگان تاکسی در گرمای هوا کولر خود را روشن نمی‌کنند نیز تاکیدکرد: به بازرسان خطوط تاکسیرانی و مسئولان خط در‌این‌باره تذکر دادیم که نظارت بیشتری داشته باشند حتی در برخی تاکسی‌ها دستگیره شیشه‌بالا‌کن را هم برمی‌داشتند که ملزم به نصب شدند.

مدیر معاونت تاکسیرانی همدان درباره دیگر گلایه مردم همدان که چرا برخی خطوط تا اواسط آن خیابان ادامه دارد و مردم باید کلی پیاده‌ بروند، گفت: در خیابان شهدا که منظور نظر است فضای کافی به دلیل تعداد زیاد خطوط تاکسی نداریم و به ناچار به این شکل خطوط در این خیابان ساماندهی شدند.

وی افزود: تقاضا کردیم در محدوده این خیابان به مانند پایانه تاکسی سرپل‌پهلوانان، فضا‌هایی برای راه‌اندازی پایانه‌‌های جدید تملک شود تا این مشکل حل شود که فعلا به دلیل شرایط مالی شهرداری همدان تملک چنین فضایی در این محدوده امکا‌نپذیر نیست.

کریمی در‌این‌باره که برای رفاه رانندگان تاکسی چه فکری شده است، اظهار داشت: سفر به اثر تاریخی و شگفت‌انگیز غار‌علیصدر برای رانندگان تاکسی رایگان  و برای خانواده و وابستگان با 40 درصد تخفیف پیش‌بینی شده است استفاده از خدمات استخر شهرداری هم از دیگر‌ برنامه‌های رفاهی است.

وی درباره آخرین وضعیت استفاده از لباس فرم برای رانندگان تاکسی در شهر گردشگری همدان هم گفت: این طرح در مرحله‌ای اجرا شد که چندان موفق نبود در نظر داریم که برای روسای خطوط تاکسیرانی همدان این طرح را اجرا کنیم. همچنین به زودی طرح استفاده از نرم‌افزار آپ برای پرداخت  کرایه تاکسی را در 3 خط همدان(هنرستان، سعیدیه و پردیس) اجرایی خواهیم کرد./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن