Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا نام هیچ شهیدی از کوچه‌های همدان حذف نشده است

نام هیچ شهیدی از کوچه‌های همدان حذف نشده است

‍معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به این که برخی از شهرداری های  کلان شهرهای کشور در حرکتی دور از اخلاق و عرف اقدام به حذف نام شهدا از خیابان‌ها و معابر شهری به بهانه‌های  واهی کرده اند، گفت: شهرداری همدان در اقدامی قابل تقدیر معابر و کوچه‌های شهر را با تصاویر شهدا و وصیت نامه‌های این قهرمانان همیشگی زینت داده است و اقدامات گسترده ای در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طی سالیان متمادی انجام داده است.

به گزارش "همدان نیوز"، وحید علی ضمیر اظهار داشت: متاسفانه برخی کانال ها و صفحات مجازی با انتشار عکس تابلوی برخی از کوچه ها و محلات قدیمی همدان همچون قاشقتراشان ، قاضیان، كوجه سجادي و ... اقدام به تشویش اذهان عمومی کرده اند.
وی ادامه داد: ذکر این نکته ضروریست که تابلوهای کلیه کوچه ها همچنین کوچه های مذکور قبل از ساخت به طور قطع از بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان به جهت اینکه کوچه به نام شهید است یا خیر استعلامات لازم صورت می‌گیرد.
علی ضمیر افزود: لازم به ذکر است کمیسیون نامگذاری اماکن و معابر شهرداری همدان طی سالیان گذشته به صورت مستمر با اولویت قرار دادن نام گرانقدر شهدای همدان، اقدام به نامگذاری معابر، میادین و پل های عابر پیاده و تقاطع های غیر همسطح شهر همدان کرده است.
وی همچنین تصریح کرد: شهرداری همدان در حوزه ایثار و شهادت در سالیان متمادی به نقاشی های دیواری تصاویرشهدا (در قالب فراخوان ها و ...) و نصب تمثال شهدا بر ورودی کوچه ها، خیابان ها، بلوار های اصلی شهر اقدام کرده است.
علی ضمیردر پایان یادآور شد: در شهر دارالمجاهدین همدان نه مردم نه مسئولان اجازه حذف بلکه کمرنگ شدن نام و یاد شهدا را نخواهند دادچراکه به طور قطع ایثارگری‌ها و فداکاری شهیدان نگهدارنده انقلاب اسلامی و آرمانهای دفاع مقدس است و مزین کردن معابر به نام این عزیزان کمترین اقدام مدیریت شهری برای اعتلای نام شهیدان است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن