Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا پایش ایمنی اماکن مختلف در همدان

پایش ایمنی اماکن مختلف در همدان

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان، آموزش را راهبرد اساسے سازمان آتش نشانے همدان براے ڪاهش حوادث برشمرد و از ارائه آموزش‌هاے عمومے و تخصصے اصول ایمنے و آتش‌نشانے به 12 هزار و 67 نفر طے 10 ماهه امسال خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومے سازمان آتش نشانے و خدمات ایمنے همدان، آتشپاد محمدرضا بیاناتے افزود: این آموزش‌ها مقاطع مختلف تحصیلے از دوره مهدڪودک تا دانشگاه، آموزش ڪارڪنان ادارات، آموزش‌هاے عمومے شهروندان در برنامه‌هاے مذهبے و آموزش‌هاے تخصصے آتش نشانان را شامل می‌شود.

وے اظهار ڪرد: یڪے از موضوعات و وظایف بسیار مهم سازمان‌هاے آتش‌نشانے و خدمات ایمنے در اساسنامه، نظارت بر ایمنے تمام اماڪن و ساختمان‌ها در مقابل آتش‌سوزے در تمام مراحل ساخت و بهره‌بردارے است.
بیاناتے گفت: در این راستا سازمان آتش‌نشانے همدان نظارت جدے خود را در مراحل ساخت و ساز ساختمان‌ها در نقاط مختلف شهر با هر نوع ڪاربرے را در دستور ڪار خود قرار داده است.
رئےس سازمان آتش‌نشانے و خدمات ایمنے همدان افزود: این مجموعه از اولین مراحل آغاز ڪار ساختمان‌ها بر روے نقشه‌هاے معمارے، تاسیسات مڪانیڪے و الڪتریڪے نظارت دارد و مطابقت آن‌ها را با مقررات ڪلے ساختمان تحت بررسے قرار می‌دهد.
آتشپاد بیاناتے اضافه ڪرد: در صورت عدم وجود مغایرت یا تخلف نسبت به صدور دستورالعمل و پروانه ایمنے اقدام و شهروندان و متقاضیان بر اساس آن نسبت به احداث ساختمان اقدام می‌ڪنند.
*استمراردر طرح پایش سطح ایمنے اماڪن
وے با تأڪید بر استمرار طرح پایش سطح ایمنے اماڪن مختلف گفت: در این دوره 800 دستورالعمل و طرح ایمنے و 342 مورد تأییدیه ایمنے براے ساختمان‌ها صادر شده و 306 مڪان مورد پایش قرار گرفته است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن