Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا فعالیت‌های دست‌فروشان در همدان ممنوع شد

فعالیت‌های دست‌فروشان در همدان ممنوع شد

فرماندار همدان با بیان اینکه شهرستان همدان همزمان با بسیاری از نقاط کشور در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت، اعلام کرد: فعالیت بازارهای روز، بساط گستران و دستفروشان تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، محمدعلی محمدی در جلسه ستاد شهرستان مدیریت کروناویروس همدان، اظهار کرد: محدودیت های طرح هوشمند مدیریت کرونا متناسب با وضعیت قرمز از امروز به مدت دو هفته در همدان به اجرا درمی آید و در صورت عدم تغییر وضعیت استمرار خواهد یافت.
وی با بیان اینکه ورود و خروج خودروها با پلاک های غیربومی به شهرستان همدان ممنوع است و خودروهای متخلف اعمال قانون می شوند، افزود: گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴ در این مدت تعطیل هستند و صرفاً مشاغل ضروری گروه یک اجازه فعالیت دارند.
فرماندار همدان ادامه داد: فعالیت ادارات ضروری با حضور حداکثر یک سوم کارکنان و سایر دستگاه ها با حضور یک دوم کارکنان مجاز است در ضمن کلیه مأموریت ها و جلسات غیرضروری لغو می شود، جلسات ضروری ادارات صرفاً با رعایت الزامات حداکثر با حضور ۱۵ نفر مجاز است.
وی با اشاره به اینکه نمازهای جمعه و جماعت، مراسم های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی در وضعیت قرمز به صورت کامل تعطیل هستند، خاطرنشان کرد: ورود به آرامستان باغ بهشت همدان ممنوع است و صرفاً به تعداد محدودی نفر همراهان متوفی اجازه ورود داده خواهد شد.
محمدی با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی در مسیرهای گردشگری و تفرجگاه ها از امروز اعمال خواهد شد که مسیر گنجنامه، تپه عباس آیاد و بلوار ارم از آن جمله است، یادآور شد: تردد کلیه خودروها از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد ممنوع است و برای متخلفان جریمه پیش بینی شده ۲۰۰ هزار تومانی اعمال خواهد شد.
وی با بیان اینکه تردد خودروها با پلاک غیربومی ممنوع و خودروهای دارای پلاک سایر شهرستان ها و استان ها در همدان به مبلغ یک میلیون تومان طی ۲۴ ساعت حداکثر یکبار اعمال قانون خواهد شد، گفت: مدارس، دانشگاه ها، حوزه های علمیه، مؤسسات آموزشی، آموزشگاه های خصوصی و کلیه مراکز ورزشی در وضعیت قرمز به طور کامل تعطیل است./ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن