Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا نرخ جدید کرایه اتوبوس در همدان اعمال شد

نرخ جدید کرایه اتوبوس در همدان اعمال شد

مدیر شرکت اتوبوسرانی همدان و حومه گفت: مصوبه شورای شهر مبنی بر افزایش ۳۰ درصدی کرایه اتوبوس‌های درون شهری اجرا شد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، بابک اسدی اظهار داشت: نرخ نامه جدید در داخل اتوبوس‌ها اطلاع رسانی شده و رانندگان بر این اساس باید از مردم کرایه دریافت کنند.
وی اضافه کرد: اتوبوس‌های درون شهری بخش دولتی حق دریافت کرایه نقدی را ندارند و هرگونه خدمات با کارت بلیت قابل پذیرش است و شهروندان در صورت هرگونه تخلف، سازمان اتوبوسرانی را در جریان قرار دهند.
اسدی خاطرنشان کرد: این مورد شامل حال بخش خصوصی نیست و کرایه آن‌ها در نرخ نامه جدید هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شده و اخذ کرایه بیش از این مبلغ نیز تخلف است.
وی بیان کرد: این نرخ در اتوبوس‌های دولتی با ۳۰ درصد افزایش از ۷۰۰ تومان به یک هزار تومان رسیده که البته با کارت بلیت دریافت می‌شود.
اسدی با اشاره به اینکه کرایه اتوبوس برخی مسیرها به علت بُعد مسافت به یک هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یافته، خاطرنشان کرد: مسیرهایی نظیر جورقان، مریانج و یکن‌آباد مشمول این نرخ نامه جدید هستند.
وی با تاکید بر لزوم پرداخت الکترونیک کرایه اتوبوس‌ها از شهروندان خواست: نسبت به تهیه کارت پرداخت الکترونیکی اقدام کنند و هم اینک ۲۲ باجه نسبت به ارایه و شارژ کارت‌ها فعال هستند.
مدیر اتوبوسرانی شهرداری همدان استفاده از ماسک از سوی مسافران در اتوبوس‌های درون شهری همدان را ضروری دانست و یادآور شد: این طرح در راستای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا و رعایت کامل نکات بهداشتی برای مسافران است.
وی با اشاره به اینکه طرح رعایت فاصله گذاری اجتماعی همچنان در اتوبوس‌ها اجرایی می‌شود، افزود: هر ردیف از اتوبوس‌ها تنها یک سرنشین خواهد نشست به گونه‌ای که در کنار هم نخواهند بود و فاصله لازم رعایت می‌شود.
اسدی اظهار داشت: نقاط لازم در اتوبوس‌ها نیز علامت گذاری شده تا مردم فاصله اجتماعی را به خوبی رعایت کنند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن