Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا تقاطع غیرهم سطح همدانی نیازمند ایمنی است

تقاطع غیرهم سطح همدانی نیازمند ایمنی است

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: تقاطع غیرهمسطح سردار شهید «حسین همدانی» برای عبور و مرور نیازمند ایمن سازی است و ابتدا باید ارتفاع حفاظ میانی این پُل افزایش یافته و به حد استاندارد برسد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ فرخ جمالی بیان کرد: هر چند هم اینک حفاظی برای این پل پیش بینی شده اما ارتفاع آن حفاظ کوتاه بوده و در صورت بالا بودن سرعت خودرو و انحراف از مسیر اصلی احتمال سقوط وسیله نقلیه از بین ۲ پل به پایین یعنی از ارتفاع ۱۰ متری زیاد است.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اظهار داشت: همچنین باید در خروجی پل کاهنده سرعت در نظر گرفته شود چرا که خروجی پل به ورودی میدان و محل تردد عابران منتهی شده و احتمال تصادف خودروها با یکدیگر یا برخورد خودرو با عابر زیاد است.
سرهنگ جمالی بهره برداری از این پل را در کاهش ترافیک بسیار موثر دانست و افزود: هم اینک نیازمند نصب تابلوهای هشداری و اخطاری راهنمایی و رانندگی در عرشه تقاطع غیرهمسطح سردار شهید «حسین همدانی» هستیم.
وی اضافه کرد: تداوم تردد در تقاطع غیرهمسطح سردار شهید «حسین همدانی» نیازمند ایمن سازی کامل و اجرای موارد یاد شده است.
سرهنگ جمالی ادامه داد: روز گذشته به علت افزایش تردد و ترافیک در مسیر میدان عاشورا - باباطاهر یک لاین این پل به صورت موقت مسدود شد. / ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن