Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا تایید صحت انتخابات شوراها در همدان

تایید صحت انتخابات شوراها در همدان

فرماندار همدان از تأیید نتایج ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرهای همدان، مریانج، جورقان و قهاوند خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، محمدعلی محمدی گفت: به استناد ماده ۵۹ قانون انتخابات نتایج ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرهای همدان، مریانج، جورقان و قهاوند توسط هیأت نظارت تأیید شد.

وی با اشاره به همکاری شایسته هیأت نظارت شهرستان در همه فرایندهای قبل، حین و بعد از روز اخذ رای تصریح کرد: قانون محوری در همه امور انتخابات بعنوان محور کار مورد تاکید قرار گرفت و این مهم بخوبی مورد توجه عوامل اجرایی انتخابات قرار گرفت.

فرماندار همدان با قدردانی از همکاری مطلوب همه عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت، انتظامی و نظامی در برگزاری انتخابات افزود: از همه پتانسیل‌های موجود برای برگزاری انتخابات باشکوه و فراهم نمودن حضور حداکثری مردم بهره گرفتیم و با توجه به شیوع ویروس کرونا موضوع بخوبی در شعب اخذ رای مدیریت شد.
رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان همدان بیان کرد: برخی از دستگاه‌های اجرایی و خدماتی مرکز استان و حدود ۷ هزار نفر نیروی انسانی به صورت مستقیم در برگزاری انتخابات با ما همکاری داشتند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن