Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا به مردم قول میدهیم شهردار همدان تا ۱۴ شهریور معرفی شود

به مردم قول میدهیم شهردار همدان تا ۱۴ شهریور معرفی شود

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: با موافقت اعضای شورای شهر همدان و طبق مصوبه اعلام شده دو تن دیگر به جمع هشت کاندیدی نهایی تصدی پست شهرداری همدان اضافه شدند که البته ممکن است این تعداد به ۱۱ نامزد افزایش یابد.

به گزارش "همدان نیوز"، محمود مسگریان با بیان اینکه طبق مصوبه شورا و موافقت اعضا در صورت صلاحدید میتوان افرادی را برای تصدی پست شهرداری به گزینه‌های تعیین شده اضافه کرد اظهار داشت: با موافقت اعضا و طبق مصوبه اعلام شده دو تن دیگر به جمع هشت کاندیدی نهایی اضافه شدند که البته ممکن است این تعداد به 11 نامزد افزایش یابد.

وی با تشریح ساز و کار بررسی نامزدهای تصدی پست شهرداری همدان بیان کرد: این افراد در طول سه روز گذشته پس از پیمودن مراحل لازم در صحن علنی شورا حاضر شده و به سوالات اعضای شورا و کارشناسان حاضر در این جلسه پاسخ دادند.
رئیس شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: در طول روند بررسی روزمه و نظرات نامزدهای تصدی پست شهرداری همدان، اعضا آشنایی بیشتری با این افراد پیدا کردند که این نیز می‌تواند در انتخاب شهردار خوب برای شهر اثرگذار باشد.
وی با اشاره به اینکه آقایان کیوان کاظمی مستقیم و حسین صمدیان دو نامزد جدید معرفی شده برای تصدی پست شهرداری همدان هستند عنوان کرد: این دو کاندیدا نیز در پایان هفته یا ابتدای هفته آینده برنامه‌های خود را در صحن علنی شورا ارائه می‌دهند تا پس از آن اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار اقدام کنند.
مسگریان تصریح کرد: اضافه شدن افراد جدید به لیست کاندیداها به معنای رد، نفی و یا کنارگذاشتن دیگر گزینه‌ها نیست بلکه شورا در تلاش است با بررسی بیشتر، بهترین فرد را برای مدیریت شهرداری همدان انتخاب کند.
وی اعلام کرد: به مردم عزیز همدان قول می‌دیم تا 14 شهریورماه امسال که پایان مهلت قانونی برای معرفی شهردار به وزارت کشور است گزینه نهایی را انتخاب کرده و به مردم معرفی کنیم./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن