Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم پیش بینی 20 هزار فرصت شغلی در همدان

مدیرکل دفتر تعاونی های وزارت کار:
پیش بینی 20 هزار فرصت شغلی در همدان

مدیرکل دفتر تعاونی های تولیدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 20 هزار فرصت شغلی در قالب طرح تاک (تعاون، کار و رفاه اجتماعی) برای همدان در نظر گرفته شده است.


به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، البرز محمدی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان با بیان اینکه در کمتر کارگروهی در استانها مباحث کارشناسی شده است، اظهار داشت: تصمیمات در استان با دقت اخذ می شود و در این راستا کارشناسی صورت می گیرد.
وی با اشاره به اجرای طرح تاک در استانها، اظهار داشت: در استان همدان 20 هزار فرصت شغلی با 350 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که به محض تصویب در دولت به همدان و دیگر استانها ابلاغ خواهد شد.
محمدی همچنین تصریح کرد: همدان یکی از استانهایی است که تعاون را به صورت جدی پیش گرفت و از استانهای پیشتاز در این زمینه است.
دو هزار و 44  نفر به به بیمه شدگان تأمین اجتماعی همدان اضافه شدند
مدیرکل تأمین اجتماعی استان همدان نیز گفت: در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی، بخشودگی جرایم حق بیمه ابلاغ شده است.
محمد عسگری با اشاره به آمار تأمین اجتماعی در سال جاری، اظهار داشت: تا پایان خرداد ماه دو هزار و 44 نفر بیمه شده جدید در استان به ثبت رسیده است.
وی ادامه داد: در سال گذشته دو هزار و 179 نفر بیمه بیکاری دریافت می کردند که در سال جاری به دو هزار و 386  نفر افزایش یافته است.
رئیس جهاد کشاورزی استان همدان نیز در این کارگروه با بیان اینکه یکی از گلخانه های همدان به وسعت 36 هزار متر مربعی احیا شد، گفت: این واحد روزانه هشت تن خیار تولید می کند و در حال رایزنی برای صادرات است.
مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری همدان نیز با بیان اینکه 10 طرح غیر مشارکتی و چهار طرح مشارکتی به تهران ارسال شده است، اظهار داشت: در سال گذشته 11 طرح مشارکتی در استان وجود داشت که طرح ها به مرکز اعلام شد.
مدیرکل بهزیستی استان همدان نیز با بیان اینکه 395 نفر از اعتبارات تسهیلات اشتغال استفاده کردند، گفت: یک هزار و 545 نفر برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند و در سال جاری نیز یک هزار و چهار نفر از اعتبارات بانکی استفاده کردند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن