Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم اثرگذاری تخلفات انتخاباتی بررسی می‌شود/مشارکت همدانی‌ها به 75 درصد رسید

اثرگذاری تخلفات انتخاباتی بررسی می‌شود/مشارکت همدانی‌ها به 75 درصد رسید

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: گزارشاتی از تخلفات ارسال شده که باید بررسی و اعلام شود که مؤثر بوده است یا خیر.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، محمدابراهیم الهی تبار امشب در جمع خبرنگاران بابیان اینکه مشارکت بیش از 75 درصد بوده است، اظهار داشت: 950 هزار نفر از واجدین شرایط رأی در همدان، رأی خود را به صندوق انداختند.

وی افزود: گزارشاتی از تخلفات ارسال شده که باید بررسی و اعلام شود که مؤثر بوده است یا خیر.

الهی تبار بابیان اینکه ممکن است برخی شعب با مشکل تعرفه روبه‌رو شوند، تصریح کرد: ذخیره تعرفه در استان وجود داشته و به شعب تعرفه‌ها می‌رسد.

وی بابیان اینکه رأی‌گیری در سطح شهرها تا ساعت 24 تمدید خواهد شد، گفت: در شعب اخذ رأی مردمی را که پشت در ایستاده به داخل شعبه هدایت کرده و رأی‌گیری را انجام می‌دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان بابیان اینکه تاکنون 150 هزار نفر بیشتر از دوره قبل در انتخابات ریاست جمهوری در همدان شرکت کردند، اظهار داشت: درصد مشارکت نسبت به دوره قبل با افزایش روبه‌رو بوده است.

وی از مردم همدان برای حضور با شکوه در انتخابات تشکر کرد و افزود: به طور قطع پیروز اصلی انتخابات مردم و مقام معظم رهبری و آرمان های امام (ره) و شهدا هستند و امید می رود هرکسی توانست منتخب مردم شود در خط مقام معظم رهبری و شهدا حرکت کند و مطالبات مردم را با برنامه ریزی خود محقق کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن