Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم دولت اجازه استخدام نیروهای حق‌ التدریس را دارد

دولت اجازه استخدام نیروهای حق‌ التدریس را دارد

عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به رأی نیاوردن طرح تعیین تکلیف نیروهای نهضتی، شرکتی و حق‌التدریس در مجلس، گفت: دولت اجازه استخدام این افراد را دارد و موضوع مطرح شده مربوط به الزام دولت جهت استخدام بود.

به گزارش "همدان نیوز"، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص تعیین تکلیف نیروهای نهضتی، شرکتی و حق‌التدریسی، اظهار داشت: طرح تعیین تکلیف نیروهای شرکتی، حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در کمیسیون آموزش مجلس بررسی شد و رأی نیاورد.

وی تصریح کرد: موافقان و مخالفان این طرح صحبت‌هایی انجام دادند و در نهایت پس از رأی گیری، تعداد موافقان و مخالفان برابر بود و در نهایت طرح باید نصف به اضافه یک رأی را کسب می‌کرد و این اتفاق رخ نداد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه تکلیف این افراد چه می‌شود، خاطرنشان کرد: دولت اجازه استخدام این افراد را دارد و موضوع مطرح شده مربوط به الزام دولت جهت استخدام بود، لذا جذب این افراد در دولت نیازی به مصوبه مجلس ندارد و دولت می‌تواند بخشی از نیروهای خود را از میان همین افراد جذب کند./ فارس

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن